Jump to content

après nastya, je vous présente viktoria


Recommended Posts

grace aux amis de nastya a Barcelone, j'ai l'honneur de vous présenter viktoria de Barcelone!!! viktoria porte d'ailleurs le même nom que nastya, elle fait donc partie de sa famille!!! je déclare Barcelone capitale mondiale des sosies!!!!!!!!!

(The image link associated with this comment is no longer accessible and has been removed).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

grace aux amis de nastya a Barcelone, j'ai l'honneur de vous présenter viktoria de Barcelone!!! viktoria porte d'ailleurs le même nom que nastya, elle fait donc partie de sa famille!!! je déclare Barcelone capitale mondiale des sosies!!!!!!!!!

(The image link associated with this comment is no longer accessible and has been removed).

Thanks.  Great discovery!  I haven't been able to find her on Facebook, and probably we're not allowed to post individual identifications.  But I'm still glad you found her.  The pictures clearly are the same.

Link to comment
Share on other sites

grace aux amis de nastya a Barcelone, j'ai l'honneur de vous présenter viktoria de Barcelone!!! viktoria porte d'ailleurs le même nom que nastya, elle fait donc partie de sa famille!!! je déclare Barcelone capitale mondiale des sosies!!!!!!!!!

(The image link associated with this comment is no longer accessible and has been removed).

Thanks.  Great discovery!  I haven't been able to find her on Facebook, and probably we're not aloud to post individual identifications.  But I'm still glad you found her.  The pictures clearly are the same.

Okay.  I have now found her.  I don't believe I can post more details.  But if any of you do your research, you will see a lot posted.  Great pages.

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Perhaps she should be warned.

elle l'est!!! le (Edited) de nastya est fermer aujourd'hui, après que j'ai poster quelques (Edited). cela prouve que les occupants de RLC savent parfaitement ce qui se passe sur CC. vous pouvez en profiter pour leur passer des messages!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Perhaps she should be warned.

elle l'est!!! le (Edited) de nastya est fermer aujourd'hui, après que j'ai poster quelques (Edited). cela prouve que les occupants de RLC savent parfaitement ce qui se passe sur CC. vous pouvez en profiter pour leur passer des messages!!

It would be more interesting you make a signature rlc and publish photos and videos here in CC, than wasting your time on research (Edited).

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...