Jump to content

Delete the Archives!


Recommended Posts

On 6/7/2018 at 4:31 AM, Amy3 said:

Je ne suis pas en cours d'exécution d'un sondage et je sais que VH n'a pas l'intention de supprimer jamais l'archive. Je pose simplement une question pour les gens à considérer et l'affichage de ma pensée à ce sujet. Les commentaires qui impliquent ce qui devrait faire de ma vie, moquez de moi, ou tout simplement me appeler fou ne sont pas des arguments convaincants et sont vraiment destinés à me rabaisser. C'est évident! Ainsi, le sujet qui n'est pas une question de sondage, il est si vous pensez ou non l'action sur VH et la fourniture des locataires est entravée par l'existence d'une archive où il vit un enregistrement de chaque sexe agir locataire effectue sur VH. 

Addionally, je me demande s'il est possible que VH enroulé jamais faire ce que Camarads a fait et commencer à les vendre sur un site comme Manyvids? Dans l'affirmative, que la connaissance impact sur la volonté des locataires à apparaître sur VH? Est-ce que la peur de cette possibilité de jouer aussi dans l'esprit des locataires potentiels. 

There are several months that videos of VH archives are on X sites. Several tens on Xhamster.
 

Link to comment
Share on other sites

On 6/8/2018 at 12:30 AM, jabbath1987 said:

Replay is free now on RLC? I always thought it cost an impertinent 30$ extra to your sub per month. So you pay around 80$ for RLC and do not even have an archive. Did they change it?

No isn't free,it's 30$ for one month of replay.Also indeed..no archive at all.No changes at all.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Coffee94 said:

There are several months that videos of VH archives are on X sites. Several tens on Xhamster.
 

Also there are also tons of Rlc videos in several sites,even them being so restrictive Regard sharing.All VH clients should be glad that for just an extra 10$ a month they got an nice video archive and an time line feature.What we should complain and a lot it's the very bad stream quality and stability etc,that makes sense.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...