Jump to content

Eva & Sam General Chat Topic 2019 #1


Recommended Posts

Stamattina Eva lo ha provato a svegliare sul divano, nulla è successo. Quando E' uscito di casa gli ha mostrato  a lungo le tette, nulla...... M a, non lo capisco  Invece molto bella l'idea di fare  ginnastica nuda, oltretutto secondo me con un pò di pelo tra le gambe è più sensuale e arrapante. Qui sembra che la moda sia la depilazione totale...

Link to comment
Share on other sites

Just now, esanders9863 said:

 Can we make this exercise mandatory for all female residents, it's just a  suggestion that I know that has no possible way of being started, but I can dream

It was pretty sensational, wan't it! The only 1 that compares to that one was the one's Gina did in B2 last time here, in the lr...❤️

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, nadiuska said:

Cam 8, uno spettacolo......

Nadiuska you will find me superior and stupid but when I see the little hole Éva I wonder if Baldy fucked him when she goes to see him at home when Sam is at work

Nadiuska  tu vas me trouver supérieur et stupide mais quand je vois le petit trou de Éva je me demande si Baldy l ' a enculé quand elle va le voir  chez lui quand Sam est au travail 

Link to comment
Share on other sites

il est temps que Sam reprenne en main Éva avec une bonne sodomie et une levrette claquée ...cette paresseuse n ' à rien fait de sa journée ....elle a passée son temps a se regarder 

it's time for Sam to take over Éva with a good sodomy and a slammed doggystyle ... this lazy girl did nothing for her day .... she spent her time looking at herself

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moreau said:

il est temps que Sam reprenne en main Éva avec une bonne sodomie et une levrette claquée ...cette paresseuse n ' à rien fait de sa journée ....elle a passée son temps a se regarder 

it's time for Sam to take over Éva with a good sodomy and a slammed doggystyle ... this lazy girl did nothing for her day .... she spent her time looking at herself

elle a aussi fait du sport, je sais pas si tu peux en dire autant ^^ 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moos54 said:

elle a aussi fait du sport, je sais pas si tu peux en dire autant ^^ 

Je fais des barres parallèles avec mon déambulateur  et de la musculation  avec mes béquilles😥

I do parallel bars with my walker and bodybuilding with my crutches😥

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, moreau said:

Je fais des barres parallèles avec mon déambulateur  et de la musculation  avec mes béquilles😥

I do parallel bars with my walker and bodybuilding with my crutches😥

Si ça permet de rester en forme, blague à part elle a vraiment fait du sport en nous montrant son meilleur profil 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moos54 said:

Si ça permet de rester en forme, blague à part elle a vraiment fait du sport en nous montrant son meilleur profil 😉

Bien sûr que je plaisante..... Éva est merveilleuse avec son coté femme enfant   ainsi que son insouciance qui la rende craquante ...je veux juste taquiner Nadiuska qui lui trouve toutes les vertus et toutes les excuses ...pour moi Éva est un prédateur et pas une proie pour le sexe 

Of course I'm kidding ..... Éva is wonderful with her child-wife side as well as her carefreeness that makes her crisp ... I just want to tease Nadiuska who finds all the virtues and excuses ... for me Éva is a predator and not a prey for sex


 
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...