Jump to content

Leora & Paul - Videos (2019)


Recommended Posts

Il y a 3 heures, wingtsun a dit :

J’espère qu’un jour Leora nous reviendra, si elle revient sur RLC ou un autre site je m’abonne aussitôt, à moins qu’un producteur les remarquer sur RLC et qu’il est vu les demande qu’il y a pour Leora et qu’il la face rentré dans le monde du x.

I hope that one day Leora will come back to us, if it comes back to RLC or another site I subscribe immediately, unless a producer notices them on RLC and that it is seen the requests that there is for Leora and that the face returned to the world of x.

Je ne vois pas du tout Leora rentrer dans le monde du X et je ne le souhaite pas d'ailleurs. C'est une personne raffinée et rare dont l'exhibitionnisme n'est qu'une des nombreuses facettes de sa personnalité complexe. Elle aime se mettre en scène, jouer de nos attentes et nous offrir - quand seulement elle l'a décidé - les trésors de sensualité qui émanent de son être tout entier.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I don't know the geographic locations of the cameras. But as Leora was a big draw for RLC, I wonder if the competition has reached out to her?

Let's face it - if we try hard enough, we can figure out where she lives/lived. There's no hiding from the Internet (on several occasions a few CC members have sent me information that should I run with it, I could find a street address - as those people probably know more then they lead on to divulge).  I'm a fan. But far from a big enough fan to hop on a plane from Los Angeles and...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

et en attendant voici Leo en bas noirs

ma main droite est usée à force ,je vais m'entrainer avec la gauche et ce n'est pas pour jouer au handball    LOOOOOOOL

MAB.TO

We will transfer your files easily, safely and rapidly from one place to another. You can send them directly to an email address or share files using a...

6vsb.png

 

  • Like 19
Link to comment
Share on other sites

Vor 6 Stunden sagte Klaus:

Es ist klar: Es ist das neue Putin-Gesetz des Internets: Das russische Internet ist völlig vom Rest der Welt isoliert.

RLC kann in Russland nicht mehr funktionieren. Jetzt arbeiten sie in Spanien oder in Rumänien. Schauen Sie sich die Zeitzone an.

Um Leora wiederzusehen, muss sie von Sibirien nach Bukarest ziehen.

...das wäre eine gute Erklärung.

Aber wenn dies so stimmt,,,, was ist denn mit all den Girls aus Russland die man bei Chaturbate noch sehen kann????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Note: Due to Spam & Malware Caused by Third Party Video Web Sites Those Links are No Longer Permitted.

                                     (Links From Third Party Video Web Sites Will Be Removed)

If you wish to Upload a Video from Other Web Sites, Please Download the Video then Upload it through a Third Party Hosting Site.

Link to comment
Share on other sites

Em 11/07/2019 às 16:01, Leora-Fan disse:

O que é Tolle, viele Perspektiven und Wechsel

 

Em 11/07/2019 às 17:57, Leora-Fan disse:

Ja Sammy, WÄRE; ein tolles Vídeo gewesen wenn statt deinem mausklicken einem fremden Geplätscher, Leora original Ton gehört hätte.

Você também pode gostar de Paul einzublenden .... da weir mir Leora lieber

reupload this vídeos, valeu pessoal

Link to comment
Share on other sites

On 11/07/2019 at 09:51, Leora-Fan said:

muss das wirklich sein, ein Vídeo e som Leoras schönes Handeln so zu verunstalten ???

lieber Wingtsun; Danke, das, uns, fast, täglöich, mit schönen Filmen von leora versorgst, abit BITTE nochmals, bitte ohne diese hässlichen Schrift Banner die nichts bringen.DANKE !!! 

 

On 11/07/2019 at 14:08, SAMY LE MARIN said:

en lunettes je l adore

MAB.TO

Vamos transferir seus arquivos de maneira fácil, segura e rápida de um lugar para outro. Você pode enviá-los diretamente para um endereço de e-mail ou compartilhar arquivos usando um ...

4yha.png

 

On 10/07/2019 at 19:47, Leora-Fan said:

nettes Video; DANKE !!!

.... aber ,,, muss der Banner * domingo, 31 de janeiro de 2015 wirklich den ganzen Filme na série ????

Die fette und rote Schrift lenkt den Blick von Leora ab e dminiert das Video

 

On 10/07/2019 at 02:49, SAMY LE MARIN said:

je te poste celle ci si tu ne l'as pas

MAB.TO

Vamos transferir seus arquivos de maneira fácil, segura e rápida de um lugar para outro. Você pode enviá-los diretamente para um endereço de e-mail ou compartilhar arquivos usando um ...

s7vf.png

 

On 08/07/2019 at 08:14, Suicida said:

Obrigado pelo vídeo, mas você realmente precisa fazer um grande sinal sobre ele?

😕

 

Re-up this videos too please

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, chris hillman said:

If I found out where she lived how long before I got arrested in summer wearing a  dirty mac

You'd get arrested after someone seeing you jerk off on her front door.  Russian prisons...no thank you.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...