Jump to content

B4 Girls on Vacation - General Topic 2019 March #4


Recommended Posts

In #B4 muss unbedingt wieder ein Mädchen was für Stimmung sorgt.
Ein Mädchen das "Party" machen kann.
Von mir aus auch gerne wieder Megan und Anita.
Wo bei MEGAN mit einem Handy Verbot belegt werden muss.
Die Barcelona Appartements sind zur Zeit nicht mit den besten "Knallern" besetzt

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, pajero said:

je suis tres en colere sur le depart non justifié de MILA .quand je vois les appartements rempli de mollusques INUTILES je pense a B1 SERA;B2 LES TWINS ET TOUS LE RESTE sa me rend malade

Soit en colère contre la zone Schengen car c'est surtout à cause de cela que les filles ne sont présentes que pendant un séjour plus ou moins long 

Par contre, Mila est pas beaucoup plus active que toutes les filles que tu as cités, surtout ce dernier mois, Elle a trouvé un autre centre d'intérêt que de faire le show avec les copine dans la maison 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, pajero said:

je suis tres en colere sur le depart non justifié de MILA .quand je vois les appartements rempli de mollusques INUTILES je pense a B1 SERA;B2 LES TWINS ET TOUS LE RESTE sa me rend malade

Son visa de 90 jours a expiré. C’est pourquoi elle est partie.

Link to comment
Share on other sites

surely Mila was a great character, but after 90 days it is right for her to go, for us, but above all for her, a group of girls remains, who apart from the Adelita, Elvira and Diane have very little to show us, now we see RLC what is invented to replace Mila

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a une heure, moos54 a dit :

Soit en colère contre la zone Schengen car c'est surtout à cause de cela que les filles ne sont présentes que pendant un séjour plus ou moins long 

Par contre, Mila est pas beaucoup plus active que toutes les filles que tu as cités, surtout ce dernier mois, Elle a trouvé un autre centre d'intérêt que de faire le show avec les copine dans la maison 

Yes true, she lost interest in the house and stopped all her activities with the girls other than the lazy "sitting together on the bed" for a chat kind of activity...

And I think she Laura was a failure too so maybe Mila kind of gave up & decided to find her gold elsewhere (can't blame her for that though..).

Link to comment
Share on other sites

I don't know if I misread or misunderstood about Mila but I thought she wasn't leaving until tomorrow.  Now I wake up to find she is already gone.  I was really hoping and expecting her to have a memorable last night with the girls of B4 but I realize that wish was for me and not for her.  I hope wherever she goes she finds joy and happiness.  Goodbye Mila

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...