Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 29


Recommended Posts

16 minutes ago, The Wedge said:

It's purely business, nothing more nothing less.

You never really know what another person is like until you are thrown together for a few months, it would strain anyone's friendship, but having said that I think Leora is loyal to her friends, which is completely different. 

I agree with what you say , I simply find it sad that Leora said these  things about Malia to the other friend , perhaps a sincere talk from a loyal friend to the other ( Leora to Malia in that case )  , in a right way and atmosphere , could make some thoughts of Leora to be reevaluated . We also need to consider that Covid has played a significant role for all these emotions in the apartment . 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, virginie doumenc said:

leora a peur que malia lui fasse de l ombre et lui prenne la vedette l eleve a depasse le maitre malia veut se donner a fond mais leora ne veux pas donc elle baisse les bras et devient meilleure dans ses bates que leora 

tu est fini leora si tu ne te renouvelle pas faudras penser a te faire remplacer :: pour ma part je suis tres decue de toi et je ne doit pas etre la seule 

Qui sait ?  Peut-être qu'elle amène la nouvelle amie à Prague 😁si Malia rentre chez elle, après tout, même si elle se sent mieux seule, elle ressentira à coup sûr parfois de la solitude, surtout si elle passe beaucoup de temps seule dans l'appartement, même si maintenant elle a ce mec  qu'elle peut visiter et avoir de la compagnie

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ddhm said:

Qui sait ?  Peut-être qu'elle amène la nouvelle amie à Prague 😁si Malia rentre chez elle, après tout, même si elle se sent mieux seule, elle ressentira à coup sûr parfois de la solitude, surtout si elle passe beaucoup de temps seule dans l'appartement, même si maintenant elle a ce mec  qu'elle peut visiter et avoir de la compagnie

je ne sait que penser et je suis de plus en plus convaincue que son nouveau mec est son copain qui etait dejas venue mais personne doit savoir 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...