Jump to content

Sex NOw


Recommended Posts

Guest xvoyeurx

yes,sex,j have just join a the moment she ride the dick but we have not see the penetration because stupid guy ruslan remove always the cover on her ass for we see nothing,ggrrrr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest xvoyeurx

He is back on the computer, WTF does this guy sleep at all?  :o

Quand on ne fout rien de ses journées, on est pas fatigué la nuit... ;)

antares,c'est surtout qu'il a dormi une grande partie de l'après-midi,c'est normal qu'il soit sur le pc toute la nuit aprés.et maintenant je me connecte et je vois katya toute seul et l'autre connard qui dort,pufff il est completement decaler ce couple
Link to comment
Share on other sites

He is back on the computer, WTF does this guy sleep at all?  :o

Quand on ne fout rien de ses journées, on est pas fatigué la nuit... ;)

antares,c'est surtout qu'il a dormi une grande partie de l'après-midi,c'est normal qu'il soit sur le pc toute la nuit aprés.et maintenant je me connecte et je vois katya toute seul et l'autre connard qui dort,pufff il est completement decaler ce couple

C'est bien triste de voir des jeunes perdres leurs temps ainsi alors qu'ils devraient êtres tout feu, tout flamme....(Ou alors c'est ma génération qui est trop nerveuse...lol ^_^. )

Link to comment
Share on other sites

estos dos follaron anoche justo despues que acabaran diana y efim y consiguieron lo que diana y efim no consiguen que es ponerme cachondo , mucho sexo pero irreal , en cambio katya me pone mucho esos gritos y ese no quiero pero si quiero es muy morboso , para mi ninguna pareja ahora mismo en rlf tiene ese punto voyeur excepto katya y eso dice mucho en su favor .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sorry false alarm

It happens. And I don't necessarily blame you for getting excited since anything sexual between these two is rarer than an honest politician.

Haha indeed, She is one of the best looking on here and I just wanna see her go for it! grrr

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...