Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
2 hours ago, corvette08 said:

ddhm

• ddhmAdvanced Member
  • Premium Member
  • LocationCorfu , Greece
  13 hours ago, corvette08 said:

I have video of Masha going off on Sasha and Dasha after it happened speaking English. Have you seen it ddhm?

I think she never spoke bad about Sasha , only for Dasha . That was after her removal from the project and her Instagram account , but she was really really bad that period and maybe we can’t take all things she said for granted . 

You are wrong. She yelled at Sasha and even slapped him.

My bad then , I can’t remember this , that’s why the forum can be good at times when forum members bring the knowledge . 

Posted

Watching replay of Nancy's massage of Sasha.  Toward the end, I could not tell whether her facial expressions were caused by the music video, fatigue, or sexual excitement.

REPLAY.REALLIFECAM.COM

Watch your favorite cams in 24-hour recording

Also from replay, Dasha inserted three fingers, and perhaps four, when fingering Nancy.  From that, I think litlle Nancy will have little problem 'accommodating' Sasha, IF.it ever came to that.

• Upvote 1
Posted

Brauchst du ein Ei? Nein, danke. Oh, ich denke schon, gib mir etwas Geld. Übrigens, ich habe vor, eine Tasche mitzunehmen. Ein Handy, ja, etwas Geld. Servietten. Ich wasche gerade meine Servietten.

Also, ich verstehe es nicht. Vielleicht brauchst du es nicht. Vielleicht brauchst du es nicht. 100.000, 40, vielleicht Diagnose. Ich höre jetzt zu.

Posted

Acht Monate. Moment mal, ja, wir zahlen die Kredite gleichzeitig ab, du hast dann ein bisschen Sommerurlaub. Na ja, außerdem ist die Arbeitsbelastung dort nicht so groß, dass es nur Arbeit ist. Dafür braucht man ja getrennte Aufgaben.

Ich dachte, ja, keine Eile, und jetzt dachte ich, ich hätte einen Hinweis gefunden. Ja, ja, ja. Jetzt können wir es bei anderen Schulen versuchen, vielleicht tauchen dort andere Webinare auf, von anderen Schulen. Und vielleicht interessiert mich dort etwas mehr, zum Beispiel etwas Günstigeres für den Moment. Und dann kaufe ich es.

Ja, genau. Interessant, dass das ein Thema ist, es ist umfangreich, das heißt, der Bereich Mode ist etwas, das man studieren und studieren kann. Das heißt, ja, man kann dir Hinweise geben, die jeder selbst sehen kann. Deshalb bin ich auch dort eine sehr interessante Nastya. Trotz Nastya und der Arbeit möchte ich selbst noch einmal zu ihrem Bogen gehen. Ja, ja.

Posted

r die Massage vorher, weil sie halbe Nacht nicht da ist. Wenn ich die Tage richtig mit bekommen habe, hatte sNancy zu dasha gesagt das sie heut nacht um 2 uhr einen massagetermin hat und dasha mit kommen soll. Wer hat um 32 einen termin. Da weiss man gleich was das für massage ist. 

Posted
4 minutes ago, somnilein01 said:

r die Massage vorher, weil sie halbe Nacht nicht da ist. Wenn ich die Tage richtig mit bekommen habe, hatte sNancy zu dasha gesagt das sie heut nacht um 2 uhr einen massagetermin hat und dasha mit kommen soll. Wer hat um 32 einen termin. Da weiss man gleich was das für massage ist. 

It is 02:00 and Dasha, Sasha, and Nancy are having a friendly meal in the apartment.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...