Jump to content

Suzan & Hector ~ General Chat For This Apartment May 01,2016. to October 01,2016.


Recommended Posts

This Thread is for the General Chat for this Apartment

 

This is for General Chat. If you have any Pictures or Videos Please place them in their Proper Threads.

If you're going to chat about anything other than the Apartment. Please use the Proper Threads for that Subject.

If there isn't a Subject, Please make one.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, beancounter said:

Sex now bedroom!

Not sure what's in the air in Prague these days but those guys are really horny.  This is at least the 6th time they have sex in the last 4 days. And Suzan experiencing  screaming orgasms each time. She gonna wakeup the whole city :)   And Guest 1 hiding his head under the pillow to muffle  the noise    LOL 

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, alanohio said:

Maybe my timing has been bad, but are both guests still at the apartment? No one is sleeping on the couch - and for that matter, I haven't seen anyone in the living room for a few days.

Guest 2  (the guy who was sleeping on the couch) left 1 week ago.  Guest 1 (the one identified as Hector's Brother) still there and sleeps in the guest room.  His girlfriend visits every weekend.

Friday, there were other guests there.  She seems related to Suzan.  They slept on the couch.  But they don't do anything as she is very shy of the camera

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, henriPas said:

Rien... pas de baise.... rien....

A leur âge, ils ne font rien...

Peut etre que tu ne regarde pas aux bonnes heures car il y a eu plus de baises dans cette appartement depuis 2 mois que dans toutes les autres appartements réunis.  Suzan et Hector baisent 4 a 5 fois par semaine et, a tous les weekends, la copine de Guest 1 le visite et ils baisent 2 ou 3 fois en 12 heures.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, BenCoudon said:

Peut etre que tu ne regarde pas aux bonnes heures car il y a eu plus de baises dans cette appartement depuis 2 mois que dans toutes les autres appartements réunis.  Suzan et Hector baisent 4 a 5 fois par semaine et, a tous les weekends, la copine de Guest 1 le visite et ils baisent 2 ou 3 fois en 12 heures.

Ahhhhh ???

Faut que je regarde mieux alors....

Les horaires ? LOL....

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, BenCoudon said:

Peut etre que tu ne regarde pas aux bonnes heures car il y a eu plus de baises dans cette appartement depuis 2 mois que dans toutes les autres appartements réunis.  Suzan et Hector baisent 4 a 5 fois par semaine et, a tous les weekends, la copine de Guest 1 le visite et ils baisent 2 ou 3 fois en 12 heures.

Je confirme. Il y a 3 mois on m'aurait dit que c'est l'appartement ou il y a le plus de sexe, je ne l'aurais pas cru

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...