Jump to content

Suzan and Hector ~ Pictures May 01,2016. to September 30,2016.


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
1 hour ago, ntsrd said:

They, always, have a very fun, nice and hot guests :D
I want them to stay and call some guests.... For example, a boy who live there for 2-3 months.... mmm :D

or a couple of guest that will fuck on the couch in front of us :p

Link to comment
Share on other sites

un appartement qui a perdu toute l'attention des membres rlc!!! un couple qui vit dans le lit, parfois sans le quitter, juste pour manger!!! un couple qui regarde allongé, toute la nuit et toute l'après midi, de tous les jours, des films à la télévision ou la tablette tactile, en mangeant des tonnes de graines de tournesol!!!

quand on clic sur cet appartement, on sait immédiatement ou les trouver, sans chercher, directement dans le lit à bouffer des graines!!!! j'aime beaucoup le corps de suzan, mais ce couple n'a aucune vie, et profite du minimal social et du logement gratuit, pour se gaver de séries tv allongé 23h/24h!!!! drôle de vie quand on a une vingtaines d'années!!!!

an apartment that has lost the attention of members rlc !!! a couple who lives in bed, sometimes without leave, just to eat !!! a couple looking lying all night and all afternoon, every day, films on TV or the touch pad, eating tons of sunflower seeds !!!


when you click on this apartment, you immediately know where to find them without looking directly into the bed to eat seeds !!!! I love the body of Suzan, but this couple has no life, and enjoy the social minimum and free accommodation for tv series gorging himself lying 23h / 24h !!!! strange life when you have scores of years !!!!:dodgy::sad:

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, corboblanc said:

un appartement qui a perdu toute l'attention des membres rlc!!! un couple qui vit dans le lit, parfois sans le quitter, juste pour manger!!! un couple qui regarde allongé, toute la nuit et toute l'après midi, de tous les jours, des films à la télévision ou la tablette tactile, en mangeant des tonnes de graines de tournesol!!!

quand on clic sur cet appartement, on sait immédiatement ou les trouver, sans chercher, directement dans le lit à bouffer des graines!!!! j'aime beaucoup le corps de suzan, mais ce couple n'a aucune vie, et profite du minimal social et du logement gratuit, pour se gaver de séries tv allongé 23h/24h!!!! drôle de vie quand on a une vingtaines d'années!!!!

an apartment that has lost the attention of members rlc !!! a couple who lives in bed, sometimes without leave, just to eat !!! a couple looking lying all night and all afternoon, every day, films on TV or the touch pad, eating tons of sunflower seeds !!!


when you click on this apartment, you immediately know where to find them without looking directly into the bed to eat seeds !!!! I love the body of Suzan, but this couple has no life, and enjoy the social minimum and free accommodation for tv series gorging himself lying 23h / 24h !!!! strange life when you have scores of years !!!!:dodgy::sad:

malheureusement ce n'est pas les seuls dans ce cas la 

je trouve qu'il y a beaucoup de couple qui reste chez eux a dormir presque 22/24h, perso je préfère voir un appart vide que de regarder des larves ^^

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

What a bunch of worthless dialog on a picture page. You guys have diarrhea of the mouth. Take your worthless blah, blah, blah to another page and save the video and picture pages for what they were titled for.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, corboblanc said:

tu as raison, c'est une erreur de fil de ma part, mais tu es tellement poli et sympathique, que je t'emmerde profondément !!!

you're right, it's me wire mistake, but you're so polite and friendly, which I deeply fuck you !!!

What I like with you corboblanc is you are always friendly with the CC members :biggrin:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Il y a 5 heures, corboblanc a dit :

un appartement qui a perdu toute l'attention des membres rlc!!! un couple qui vit dans le lit, parfois sans le quitter, juste pour manger!!! un couple qui regarde allongé, toute la nuit et toute l'après midi, de tous les jours, des films à la télévision ou la tablette tactile, en mangeant des tonnes de graines de tournesol!!!

quand on clic sur cet appartement, on sait immédiatement ou les trouver, sans chercher, directement dans le lit à bouffer des graines!!!! j'aime beaucoup le corps de suzan, mais ce couple n'a aucune vie, et profite du minimal social et du logement gratuit, pour se gaver de séries tv allongé 23h/24h!!!! drôle de vie quand on a une vingtaines d'années!!!!

an apartment that has lost the attention of members rlc !!! a couple who lives in bed, sometimes without leave, just to eat !!! a couple looking lying all night and all afternoon, every day, films on TV or the touch pad, eating tons of sunflower seeds !!!


when you click on this apartment, you immediately know where to find them without looking directly into the bed to eat seeds !!!! I love the body of Suzan, but this couple has no life, and enjoy the social minimum and free accommodation for tv series gorging himself lying 23h / 24h !!!! strange life when you have scores of years !!!!:dodgy::sad:

il est vrai que Suzan n'est pas mal
mais pour des "voyeurs gratuit", bin on ne voit quasiment rien
dommage
N.B: quand je vois les réponses vulgaires de certains, je pense que RLC devrait soit les bloquer, soit effacer leurs messages

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I thought today would be nice and quiet at CC because the Yankees and Rebels are away at BBQs and picnics celebrating Independence Day.

I was obviously wrong.

Return to the topic, my brothers! Viva la France! It's a picture thread! So here's a picture! It isn't Suzan, but it's as close as I can get because I don't watch them.

-----------------

Je pensais aujourd'hui serait agréable et calme CC parce que les Yankees et les rebelles sont loin à des barbecues et des pique-niques pour célébrer Jour de l'Indépendance.

J'étais évidemment faux.

Retour au sujet, mes frères! Viva la France! Il est un fil d'image! Alors, voici une photo! Il est pas Suzan, mais il est aussi proche que je peux obtenir parce que je ne les regarde pas.

foamy_is_watching.png

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...