Jump to content

a casa das brasileirinhas


waldi

Recommended Posts

32 minutes ago, nagachilli2 said:

There's that ficken Google translator playing up again...:dodgy:

Du hast keine Ahnung - Du willst hier nur "stänkern" (böse Worte verbreiten). Ich habe hier nie einen sinnvollen Beitrag von Dir entdeckt.

Nur boshafte Diffamierung. Kein Bild, kein Video - nur dumme Sprüche. Baby gehe schlafen !!

 

Lerne die deutsche Sprache, die Sprache der Intelligenz von Schiller, Goethe, Lessing, Beethoven uvm - dann braucht Du dich über

den US-shit-google-Translator nicht aufregen. Lernen bildet. Beginne heute damit !

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, StarLight28 said:

You have no idea - you just want to "stanch" (spread bad words). I have never discovered a meaningful contribution from you here.

Vicious defamation only. No picture, no video - just silly sayings. Baby go to sleep !!

I'm sorry Star...I know how you're idolised here, and especially on the COVID thread...You have many followers, arse, ass if you're USA or arsch lickers, and I'm one of the very few who won't soil my tongue...You haven't actually, but who cares...

I'm well impressed, btw, that you don't actually spread any bad words whatsoever, I must've mistaken you for someone else...How do you manage to do that? 😏

As for offering no meaningful contributions...I'm here for a little light relief...a bit of fun, unlike you...and, although you appear to think you're the only guy or gal here to have a scientific background, or be more qualified to comment on the COVID situation...ie, superior to everyone else, you're not! 

As for your opinion of me...I worked in Microbiology labs for over 40 years...enough said...😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, nagachilli2 said:

Es tut mir leid, Star ... Ich weiß, wie du hier und besonders im COVID-Thread vergöttert bist ... Du hast viele Anhänger, Arsch, Arsch, wenn du USA oder arsch leckst, und ich bin einer der Sehr wenige, die meine Zunge nicht beschmutzen ... Das hast du eigentlich nicht, aber wen interessiert das ...

Ich bin übrigens sehr beeindruckt, dass Sie eigentlich keine schlechten Worte verbreiten, ich muss Sie für jemand anderen gehalten haben ... Wie schaffen Sie das? 😏

Was das Anbieten von bedeutungslosen Beiträgen angeht ... Ich bin hier, um ein wenig Erleichterung zu verschaffen ... ein bisschen Spaß, im Gegensatz zu dir ... und obwohl du scheinst zu glauben, dass du der einzige Typ oder das einzige Mädchen hier bist, der einen hat wissenschaftlicher Hintergrund oder qualifizierter, um die COVID-Situation zu kommentieren ... dh Sie sind allen anderen überlegen und nicht! 

Was Ihre Meinung zu mir betrifft ... Ich habe über 40 Jahre in Mikrobiologielabors gearbeitet ... genug gesagt ... 😉

Was soll Ihre diffuse Rede hier ??? Hier geht es um die Seite "Casa das Bras ....". Ich sehe null Beitrag zum Thema. 🤕

 

Richtig, ich habe als Wissenschaftler Beiträge zum Thema Corona eingestellt. Wenn Sie dazu Anmerkungen machen möchten - dann bitte dort.

Ich habe kein Interesse mich mit Ihnen auf ihrem Niveau zu unterhalten. 😁 Good bye "Mikrobiologe" !

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, StarLight28 said:

What's your diffuse speech here ??? This is about the page "Casa das Bras ....". I see zero post on the topic. 🤕

 

Right, as a scientist I have made contributions to the subject of corona. If you would like to make comments on this - then there please.

I'm not interested in talking to you at your level. 😁  Good bye "microbiologist"!

Goodnight Star and stay safe...😉

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...