Jump to content

Girls on Vacation - Chat Comments, & Quotes November - December 2017.


Recommended Posts

19 minutes ago, news49 said:

Me déprime pas encore plus :biggrin:

Il manque plus qu'une chambre pour Nora maintenant ::)

elle est plutôt fun, elle a un corps sublime, elle s'entend avec tout le monde, elle est pas la dernière pour faire une soirée, et elle aime vivre nue (bon surement à cause des cams ^^) 

il y a pire comme choix, ils auraient pu faire revenir Angelika :biggrin:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, moos54 said:

elle est plutôt fun, elle a un corps sublime, elle s'entend avec tout le monde, elle est pas la dernière pour faire une soirée, et elle aime vivre nue (bon surement à cause des cams ^^) 

il y a pire comme choix, ils auraient pu faire revenir Angelika :biggrin:

 

Oui, physiquement, pas de souci, mais bon elle n'apporte rien de plus que les autres et ce n'est pas le nombre de fille de l'est en attente de venir sur Barcelone pour de l'argent qui manque...

Link to comment
Share on other sites

Just now, news49 said:

Oui, physiquement, pas de souci, mais bon elle n'apporte rien de plus que les autres et ce n'est pas le nombre de fille de l'est en attente de venir sur Barcelone pour de l'argent qui manque...

non c'est sur, mais dit moi, celles qui sont déjà présentent, est ce qu'elles apportent le truc en plus que tu attends? 

je n'ai rien à leurs reprocher mais elles ne font rien de plus ou rien de moins que ce que Gina a déjà fait 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, moos54 said:

non c'est sur, mais dit moi, celles qui sont déjà présentent, est ce qu'elles apportent le truc en plus que tu attends? 

je n'ai rien à leurs reprocher mais elles ne font rien de plus ou rien de moins que ce que Gina a déjà fait 

Non, elles peuvent toutes partir dès maintenant, aucune ne me manquera ^^

Je n'ai pas besoin de spectacle prévue à l'avance, ni des soirées déguiser et toutes les conneries qu'elles peuvent faire... j'aimerais seulement des filles qui vivent pleinement dans l'appartement avec des périodes ou bien sûr il ne se passe rien, mais qu'elles arrêtent de tout faire en dehors et qu'on nous laisse que les miettes. 

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, ed2 said:

Realmente no puedo entender RLC, que traer de vuelta a las niñas para una segunda estancia, que fueron alimentados y no quería estar ahí en su primera estancia ???? 

The first and fundamental thing is to wish you and all your loved ones a merry Christmas.
Now contributing something more to your comment, you may not remember the hours and hours we spent talking, commenting even disagreeing about the role of girls in Barcelona. Not only for what we could think to reach conclusions, which should not be very far from reality, but, by statements of the same girls, very few of them were made in English and some more, in Spanish.
Above all, because of their conversations in Spanish, we were able to know some more things, perhaps, everything was premeditated, to reach conclusions that were not, but it is quite strange, although not impossible to reach those conclusions.
The only thing you can hope for, and that is at least a point in favor, is that you will not spend hours and hours the three friends in front of the phone, watching movies, or Gina, you can not hide from the cameras in the room cleaning ... lol

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Frankster said:

RLC no solo arruinar la navidad, año nuevo y la primera mitad de 2018? Gina nunca debería haber vuelto.

 

Hubiera sido mucho mejor si Neia y Beatrice consiguieron su propia habitación.

Do not let yourself ruin Christmas for this. It's just an entertainment.
Important things never happen in front of a sorting screen.
Merry Christmas.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Frankster said:

Did RLC just ruin christmas, new year and the first half of 2018? Gina should never have come back.

 

Would have been far better if Neia and Beatrice got their own room.

Sorry, I haven't been following but what's wrong with Gina? Last time i subscribe she gave PLENTY of nudity, which is great.

Link to comment
Share on other sites

Could the fact that the 2 girls in B#4 are sharing the same room be a huge factor into why they both don't do much in front of the Cameras?,,Especially in their room......Both Roxy and Asty have virtually no privacy,,could this play into the reason why they are never really fully naked while in Bed?

confused-face-smiley-emoticon.gifpuzzled-smiley-emoticon.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...