corboblanc Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 (The image link associated with this comment is no longer accessible and has been removed). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Can you please stop making new threads for this? Link to comment Share on other sites More sharing options...
corboblanc Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 c'est ok pour moi, nij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ailein Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Can you please stop making new threads for this? Pourquoi ? Nous ne sommes plus libre de dire ce qu'on pense ou de faire partager nos trouvailles ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
corboblanc Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Can you please stop making new threads for this? Pourquoi ? Nous ne sommes plus libre de dire ce qu'on pense ou de faire partager nos trouvailles ??? apparently, it offends one or two members, it is bizarre and baseless, from the time when their names are not revealed ... I stay cool with everybody .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niconic Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 apparently, it offends one or two members, it is bizarre and baseless, from the time when their names are not revealed ... I stay cool with everybody .... Ne t'occupe pas trop des pisse-froid et bravo pour tes investigations ! Tu m'as donné l'envie de découvrir l'identité de Nora et je viens de réussir... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
acerikrion Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Já que não se fala mais o inglês aqui no CC, eu também vou começar a escrever no meu idioma - LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
acerikrion Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Eu tive o privilégio de conhecer a Europa, e agradeço ao povo europeu por colonizar o meu país! I had the privilege to know Europe, and I thank FOR THE EUROPEAN People colonize My Country! J'ai eu le privilège de connaître l'Europe, et je remercie pour les peuples européens colonisent mon pays! Ich hatte das Privileg, Europa kennen, und ich danke für den europäischen Menschen besiedeln mein Land! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharkky1 Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Pas mal tes investigations :). Par contre je suis un peu largué de savoir fait quoi Irl et je ne suis pas accro de Fb .Corboblanc tu peux me Mp pour me mettre au courant rapidement du couple Nora/kiko et de leur amis en dehors de Rlc. Merci d'avance :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts