Jump to content

Masha General Chat Topic 2019 September #4


happyone

Recommended Posts

22 minutes ago, nagachilli2 said:

I know some guys have been crying out for some real lesbians in an apt...Here we are, and it's pretty damned hot if you ask me...:angel::biggrin:

To be fair at least "sister" is bi,cat fear lady no ideia😅.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, moos54 said:

Yes i know her but she isn't here 

It's another girl who never be rlc participant, only a guest in this apartment since almost three years now 

She's a good Masha's friend

we talk about the same girl? this blonde girl is here in this moment in the masha apartment? don't know if you was on rlc on this period in 2015 but she was tenant with egor for a short time

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ze81 said:

Its Egor an guest dude with big tat in leg that was the sister last boyfriend?

no a older one was always with a militar outfits and played with a gun too in a old apartment is now closed

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, firewall said:

we talk about the same girl? this blonde girl is here in this moment in the masha apartment? don't know if you was on rlc on this period in 2015 but she was tenant with egor for a short time

Je vais te parler en français cela sera plus facile 

La fille qui est présente en tant que guest en ce moment dans l'appartement de Masha avec sa petite amie n'est pas Polina, tu confond de personne 

Cette fille (guest) n'a jamais participé à rlc en tant que participante, seulement  en tant que guest et uniquement  dans cet appartement en Italie 

Il y a deux ou trois ans, elle est restée pas mal de temps dans l'appartement avec son petit ami de l'époque et on a pu la voir baiser avec son mec 

Au tout début qu'elle est arrivée dans l'appartement elle prenait même des douches dans le noir sans que l'on puisse voir quoi que ce soit 

Donc oui je pense que je sais mieux que toi qui est cette fille qui est présente en ce moment et qui nous donne du beau spectacle 🙂

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, firewall said:

polina is the rlc name of the blonde (masha sister) she stayed a very short time on rlc just after diana/efim as tenants with egor the militar i remember very good this period after the people believe me or not it's always the same thing

Masha "sister" wasn't a resident of rlc ever,believe me that i would know because togheter with kitty they are my fav girls ever in rlc."Sister" was some weeks in this house with an ex boyfriend,and a lot of time just appearing one or other day.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, moos54 said:

Je vais te parler en français cela sera plus facile 

La fille qui est présente en tant que guest en ce moment avec sa petite amie n'est pas Polina, tu confond de personne 

Cette fille n'a jamais participé à rlc en tant que participante, seulement  en tant que guest et uniquement  dans cet appartement en Italie 

Il y a deux ou trois ans, elle est restée pas mal de temps dans l'appartement avec son petit ami de l'époque et on a pu la voir baiser avec son mec 

Au tour début qu'elle est arrivée dans l'appartement elle prenait même des douches dans le noir sans que l'on puisse voir quoi que ce soit 

Donc oui je pense que je sais mieux que toi qui est cette fille qui est présente en ce moment et qui nous donne du beau spectacle 🙂

on va pas se disputer on discute seulement,moi je te parle de la période bien avant celle-là, elle avait un autre petit ami avant qui s'appelait egor et ils ont été participant pour remplacer diana/efim mais çà n'a durer que quelques semaines car egor avait un sérieux problème, la période que tu parle avec son autre copain chez masha qui était tatoué était bien après

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...