Jump to content

B4 Girls On Vacation - General Topic 2021 #42 (April)


Recommended Posts

Je viens de lire différents messages sur le départ de Gina. Je suis super déçu de la voir quitter B4, RLC. Pour moi, c'est la fille la plus intéressante à Barcelone! RLC sans Gina, c'est comme une fleur sans pétales... Elle a toujours plu à bons nombres d'abonnés, et pendant tous ses séjours à Barcelone (B1, B2, B4), elle nous aura donner beaucoup de plaisir avec ses façons d'animer des soirées, sa gentillesse, ses initiatives diverses, sa manière bien à elle de trouver des jeux, très sociable et dévouée... Cela reste mon avis, et si on a vu la même chose, je pense que je ne dois pas être le seul à le penser.  Encore hier soir, elle dansait dans la fitness room, Bref, elle va me manquer mais je sais qu'elle seras de retour un jour!  

  • Like 4
  • Haha 1
  • Sad 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, winnlove said:

Je viens de lire différents messages sur le départ de Gina. Je suis super déçu de la voir quitter B4, RLC. Pour moi, c'est la fille la plus intéressante à Barcelone! RLC sans Gina, c'est comme une fleur sans pétales... Elle a toujours plu à bons nombres d'abonnés, et pendant tous ses séjours à Barcelone (B1, B2, B4), elle nous aura donner beaucoup de plaisir avec ses façons d'animer des soirées, sa gentillesse, ses initiatives diverses, sa manière bien à elle de trouver des jeux, très sociable et dévouée... Cela reste mon avis, et si on a vu la même chose, je pense que je ne dois pas être le seul à le penser.  Encore hier soir, elle dansait dans la fitness room, Bref, elle va me manquer mais je sais qu'elle seras de retour un jour!  

I agree with you , well said 😇☺️👏

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, winnlove said:

I have just read various messages on Gina's departure. I am super disappointed to see her leave B4, RLC. For me, she is the most interesting girl in Barcelona! RLC without Gina, it's like a flower without petals ... She has always pleased a good number of subscribers, and during all her stays in Barcelona (B1, B2, B4), she will have given us a lot of pleasure with her ways of animating parties, her kindness, her various initiatives, her own way of finding games, very sociable and devoted ... It remains my opinion, and if we have seen the same thing, I think I do not must not be the only one to think so. Last night, she was dancing in the fitness room. Anyway, I'll miss her but I know she'll be back one day!  

It was only a matter of time one of their fights would involved the police.  Better we don't have to see it on cam.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Lurkker said:

It was only a matter of time one of their fights would involved the police.  Better we don't have to see it on cam.

Agree on both comments - she is a lively and funny girl, but unfortunately I think the second comment is also true. There will be more fights and just hope she can get out of that relationship sooner rather than later.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Noldus said:

Nothing like a drink 0640 in the morning, GIna....

She definitely describes the true meaning of being an alcoholic. 

I'd hate to be the one to break the news to her but you can't fight your demons from a bottle.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...