Jump to content

Martina & Alberto - 2023 #3


Noldus

Recommended Posts

3 hours ago, kylian13579 said:

alberto he's leaving I saw them packing his bag

Only a short trip, he plans to return tomorrow...and to avoid the questions, yes Martina knows it and it was planned since longer. That it is at the day of return is pure coincidence.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

yo diria que va a realizar algun trabajo de jardineria , ayer hablaba con la dueña de la casa , le decia que tenia un perro que mordia en el jardin , que tuviera cuidado , tambien tenia una maquina de sulfatar plantas en el pasillo . es probable que sea eso , por muy santo que sea uno , a mi no me mete mi mujer una amiga en la cama una semana , ni loco , uno es humano , y una cosa lleva a la otra y el roza hace cariño , este hombre es muy pagafantas . 

  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, darkman said:

yo diria que va a realizar algun trabajo de jardineria , ayer hablaba con la dueña de la casa , le decia que tenia un perro que mordia en el jardin , que tuviera cuidado , tambien tenia una maquina de sulfatar plantas en el pasillo . es probable que sea eso , por muy santo que sea uno , a mi no me mete mi mujer una amiga en la cama una semana , ni loco , uno es humano , y una cosa lleva a la otra y el roza hace cariño , este hombre es muy pagafantas . 

😁 I think a need another translation tool, what google translator shows me makes no sense.😁

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Adalbert said:

😁 I think a need another translation tool, what google translator shows me makes no sense.😁

He's not the only one whose translations make even less sense than they would have if they weren't translated in the first place! Struggling to comprehend posts by a number of barely-literate regulars.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Moosecini said:

It's past 10p there... still no Martina.  Wonder if she's not actually coming home tonight?  Maybe she'll come home with Alberto from wherever he went?

For those who might be waiting, her return would most likely be in the early morning as usual. She has been gone 14 days (?) and has not seen her off camera lover in this time, where do you think she is now? And other than ensuring Taco is taken care of, she could care less about where her roommate (Alberto) is or when he will return. However, I am sure she knows his where about as his trip was discussed before her departure. 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

para los que no entienden , hablare cono indio siux .

alberto , fue a trabajar a un jardin .

ayer hablaba con la dueña del jardin , por telefono .

ella le decia , que habia un perro suelto , que tuviera cuidado , que mordia .

en el hall , habia una maquina sulfatadora , es una maquina , para lanzar productos quimicos a las plantas . 

al final dije , que personalmente , estar con una amiga de mi mujer en la cama , una semana , y no tocarle ni un pelo .

me parecia algo muy raro , el 90% de los hombres en esa situacion , hubieran intentado algo .

alberto es del 10% restante . 

en español , es un pagafantas , un mangina , un tonto , amigo sin derechos .

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, tle said:

Martina doesn't seem upset that Elana slept with Alberto every night while she was gone...

No recuerdo que el amigo de Martina estuviera allí todas las noches mientras ella no estaba.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...