Jump to content

Elli, Vladellia (2023) #8


Pete1960

Recommended Posts

25 minutes ago, NoOneSpecial said:

With how much those 2 like to snoop on apartments, I'll bet Vlad is watching.

Ellie likes to play to much...why the fuck didn't you go to bed with vlad? Instead you're kissing peater and having him suck her nipples on the couch,then moves his hand when puts his hand in her pants! Smh

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, cupid30 said:

Ellie likes to play to much...why the fuck didn't you go to bed with vlad? Instead you're kissing peater and having him suck her nipples on the couch,then moves his hand when puts his hand in her pants! Smh

that's why it's called clickbait 😂

when you hide under covers is it really worth it 🤔🤷‍♂️

Edited by Kingbanks
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Il y a 1 heure, guitoune68 a dit :

Pour info Eli est indisposée elle avait la ficelle du tampon qui dépassait quand elle a pris sa douche

alors elle ne risque pas de faire quelque chose avec Peater

J'ai regardé le replay et Eli est toujours restée habillé .J'ai plus l'impression que Peater a une certaine emprise sur elle un peu comme un prédateur auquel elle ne peu pas résister.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, guitoune68 said:

J'ai regardé le replay et Eli est toujours restée habillé .J'ai plus l'impression que Peater a une certaine emprise sur elle un peu comme un prédateur auquel elle ne peu pas résister.

Dans ce cas c'est le seul prédateur qui stop sa proie alors que celle ci lâche prise 

En gros Elli a essayé de l'embrasser sur la bouche et il l'a empêché de le faire, tout de suite après ils sont partis dormir séparément

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...