Jump to content

Recommended Posts

Posted
14 minutes ago, dougiestyle4u said:

I think Leora found a leasbian girlfriend and enjoying sleepovers that includes "friends with benefits" experiences. Paul is not jealous because Leora still treats him with blowjobs. Leora needs more sex, not more money. She already has a large enough bank account thanks to RLC.

Oui, et elle participe aussi a des gang-bang avec des ivoiriens et des sénégalais. En fait, elle est vestiaire dans une discothèque africaine et elle adore être prise par plusieurs. ça lui permet de savourer une vraie bite dans son anus.

Si si, c'est vrai, j'y étais dans cette discothèque et je l'ai vu...😆

Posted
1 minute ago, henriPas said:

Oui, et elle participe aussi a des gang-bang avec des ivoiriens et des sénégalais. En fait, elle est vestiaire dans une discothèque africaine et elle adore être prise par plusieurs. ça lui permet de savourer une vraie bite dans son anus.

I am sure there is a LOAD of Truth in what you are saying here 🤔 I wouldn't put anything past Any of these RLC girls TBH

• Haha 1
Posted
36 minutes ago, dougiestyle4u said:

I think Leora found a leasbian girlfriend and enjoying sleepovers that includes "friends with benefits" experiences. Paul is not jealous because Leora still treats him with blowjobs. Leora needs more sex, not more money. She already has a large enough bank account thanks to RLC.

Lesbian sex 

Posted
45 minutes ago, Anode said:

Ce qui serait comique  , c'est que Paul ramène une femme en l'absence de Leora  ?

Well...if we were to take it as a fact that Leora has a lover, why couldn't he do it? 

Posted
5 hours ago, henriPas said:

Where do you perform stand-up comedy?  Would like to see your show.

• Haha 2
Posted
5 hours ago, henriPas said:

Dam I new it was true thanks henriPas 🤣

• Haha 1
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...