Jump to content

Reputation


jjs

Recommended Posts

Just want to say ,sometimes I forget to give reputations  when surfing through camcaps totally my fault and want to apologize to those of you for  not giving you the praise you deserve , your pics ,gifs and videos .  You all do a fantastic job keeping me up to date on things . And I do try to go back to your post and give reputations ,but there are a few I miss . .......... so I want to say thank you .

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

Sometimes it difficult to zip through posts and credit someone who deserves a little applause for their posts. It's a nice thing to do, because it encourages decent posters -- especially newbies -- to contribute and to understand that normal CC members are not out to tear them to pieces.

Well said, jjs.

 

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

I agree with you mod  FTS ^^

Strangely many members are true ghost here ha ha ha

Curieusement, beaucoup de membres sont de vrais fantômes ici ha ha ha

Like i said in my last post on the Leora Videos Topic :

Comme je l'ai dit dans mon dernier article sur le  sujet des vidéos de Leora:

Last video from Leora for this month ^^

If you like what i share with you don't forget to let me know your appreciation with the LIKE button on reputation, to much of my videos is downloaded more of 100 times (like the video just above downloaded 151 times and only 12 like) and have only few LIKE

Si vous aimez ce que je partage avec vous, n'oubliez pas de me faire savoir votre appréciation avec le bouton LIKE sur la réputation, beaucoup de mes vidéos sont téléchargées plus de 100 fois (comme la video juste au dessus téléchargée 151 fois et seulement 12 like)  et n'ont que quelques LIKE 

Members 

You have also in all apartment a topic named like this  / Vous avez également dans tous les appartements un sujet nommé comme ceci :

  Leora & Paul ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos May 2017.

There you can put a comment about videos and pics you see on all the topic apartments.

Là vous pouvez mettre un commentaire sur les vidéos et les photos que vous voyez sur tous les appartements à thème.

You like your CC site so give it a lifetime / Vous aimez votre CC site alors donnez lui un peux de vie

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Rod001 said:

I agree with you mod  FTS ^^

Strangely many members are true ghost here ha ha ha

Curieusement, beaucoup de membres sont de vrais fantômes ici ha ha ha

Like i said in my last post on the Leora Videos Topic :

Comme je l'ai dit dans mon dernier article sur le  sujet des vidéos de Leora:

Last video from Leora for this month ^^

If you like what i share with you don't forget to let me know your appreciation with the LIKE button on reputation, to much of my videos is downloaded more of 100 times (like the video just above downloaded 151 times and only 12 like) and have only few LIKE

Si vous aimez ce que je partage avec vous, n'oubliez pas de me faire savoir votre appréciation avec le bouton LIKE sur la réputation, beaucoup de mes vidéos sont téléchargées plus de 100 fois (comme la video juste au dessus téléchargée 151 fois et seulement 12 like)  et n'ont que quelques LIKE 

Members 

You have also in all apartment a topic named like this  / Vous avez également dans tous les appartements un sujet nommé comme ceci :

  Leora & Paul ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos May 2017.

There you can put a comment about videos and pics you see on all the topic apartments.

Là vous pouvez mettre un commentaire sur les vidéos et les photos que vous voyez sur tous les appartements à thème.

You like your CC site so give it a lifetime / Vous aimez votre CC site alors donnez lui un peux de vie

 

Par contre poster du contenu en échange de like est un drôle de deal.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, phantomcapsnet said:

Par contre poster du contenu en échange de like est un drôle de deal.

Bonjour phantom, 

c'est une constatation, beaucoup chargées peux aimées sur presque toutes mes videos et je n'échange pas de videos contre du like sinon j'aurai déjà arrêté depuis longtemps, seulement via le bouton like cela permet de voir qui aime ce que l'ont partage donc je trouve cela normal qu'après l'avoir visionnée (la video) si tu aimes tu like maintenant si tu aimes pas faut surtout pas like lol

Bonne soirée 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...