Jump to content

Leora - Home Activities #58


pulo filipe

Recommended Posts

il y a 11 minutes, Slipper Guyquad a dit :

On dirait que Leora ne peut pas décider quelle couleur porter les collants aujourd’hui, c’est la deuxième fois qu’elle revient pour les changer et qu’elle repart.

Bonjour

Je viens de me connecter et je vois leora avec la même tenue d’hier et je viens de lire le post de Guyqard quelle à changer de fois de collant rien de neuf depuis ce matin ? elle partie a une soirée ou vous deviné avec qui d’après que j’ai pu lire hier elle est rentrée de bonheur et je crois quelle a passé un appel a l’extérieur dans le hall quand elle ces levés environ 30 minutes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, patou said:

Bonjour

Je viens de me connecter et je vois leora avec la même tenue d’hier et je viens de lire le post de Guyqard quelle à changer de fois de collant rien de neuf depuis ce matin ? elle partie a une soirée ou vous deviné avec qui d’après que j’ai pu lire hier elle est rentrée de bonheur et je crois quelle a passé un appel a l’extérieur dans le hall quand elle ces levés environ 30 minutes

yes she is just out to have a little fun but i hope she will be back later for a great sink show

Cat Please GIF by Atinum

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, patou said:

Hello

I just logged in and i see leora with the same outfit from yesterday and i just read guyqard's post what to change from sticky times nothing new since this morning? she went to a party where you guessed with whom from what I read yesterday she came home with happiness and I think she made a call outside in the hall when she got up about 30 minutes

She called Paul, but then did go downstairs earlier with her phone, and came back looking (to me) a little upset. Then she left, came back to change tights twice. She has gone out wearing the same outfit as yesterday, that's true. There is no guarantee she met LB last night, but she certainly isn't happy right now with him and things look again quite unsteady. Where it will go and how quickly, time will tell.

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...