HotWivesRock Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 2 hours ago, moules said: RLC Replay REPLAY.REALLIFECAM.COM Watch your favorite cams in 24-hour recording ^^^ Looks to be work in the area of the stove, exhaust hood, and cabinets. Might also explain why a tenant is visiting B-7 for an extended period. No Kitchen, No sausage. ☺️ 2
Jonno Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 11 minutes ago, HotWivesRock said: No Kitchen, No sausage. ☺️ Sausage elsewhere if they need it. 😁
isidore57 Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 En tous les cas, je vous parie que vous allez voir débarquer Buki dans peu de temps ce soir à B1, il a pris de quoi se changer et maintenant c'est Savaira qui prépare son lit avec des draps propres. Pour moi, on peut mettre tout l'appartement en UM, je n'ai rien à foutre de ces deux là ( S et B ) Et c'est mon avis !!! 1 1 1
Run Bingo Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 14 minutes ago, isidore57 said: En tous les cas, je vous parie que vous allez voir débarquer Buki dans peu de temps ce soir à B1, il a pris de quoi se changer et maintenant c'est Savaira qui prépare son lit avec des draps propres. Pour moi, on peut mettre tout l'appartement en UM, je n'ai rien à foutre de ces deux là ( S et B ) Et c'est mon avis !!! Buki is staying with a friend and Savaira is going on a short trip to see a concert. 2
luvdoggy1111 Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 8 minutes ago, Run Bingo said: Buki is staying with a friend and Savaira is going on a short trip to see a concert. So Chilli will be alone again, hmmm...
Jonno Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 Chilli Con Carne threesome on the cards this weekend. 🤣
isidore57 Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 il y a 12 minutes, Run Bingo a dit : Buki reste chez un ami et Savaira part en petit voyage pour voir un concert. Ils t'ont appelé pour te donner leur programme.
isidore57 Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 Tu dois savoir aussi ce qui se passe dans la cuisine de B1 ???
HotWivesRock Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 1 minute ago, isidore57 said: They called you to give you their program. Buki & Sav talk to each other in English 1
isidore57 Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 Tu réponds pour lui , tu les ecoutes tout le temps alors . Bon je ne posterais plus de messages sur Savaira et Buki, je ne les aime pas et ce sera comme cela. Ce matin , quelqu'un a dit que RLC devrait nous donner la possibilité de switcher les apparts que nous n'aimons , très bonne suggestion Bonne soirée 1
HotWivesRock Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 1 minute ago, isidore57 said: You answer for him, you listen to them all the time then. Well, I won't post any more messages about Savaira and Buki, I don't like them and that's it. This morning someone said that RLC should give us the ability to switch apartments we don't like, very good suggestion Good evening I don't watch them much actually but from the start Buki told Tim he didn't speak Russian or Ukraine and I've only ever heard them talk to each other in English. I simply answered because I was reading the posts. Thanks. 1
Run Bingo Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 26 minutes ago, isidore57 said: They called you to give you their program. They spoke english and I understood them... 25 minutes ago, isidore57 said: You must also know what's going on in B1's kitchen??? I have no idea, I was on vacation until yesterday. Barely been on the site. 1
Recommended Posts