Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
4 hours ago, Ash1 said:

Kristy has been back to Moscow a few times in the last 3 years to see her friends and family.

Nope. She's been in neighboring countries, but only once in Russia.

This is the first time in 3 and a half years she's really back.

Posted
il y a 12 minutes, guitoune68 a dit :

Echangent des houleux verbaux entre l'idiot Allemand et Zabawa sur la terrasse 

Et Le gars vient de dire à Zabava qu'il avait deux filles qui attendent un feu vert de lui pour entamer une relation.

Moi à la place de Zabava , je lui dis : fais ta valise de suite fous le camps, cherche toi un lieu pour manger et dormir. !!!

Mais elle n'a pas les couilles pour cela .

• Upvote 2
Posted
9 minutes ago, isidore57 said:

Et Le gars vient de dire à Zabava qu'il avait deux filles qui attendent un feu vert de lui pour entamer une relation.

Moi à la place de Zabava , je lui dis : fais ta valise de suite fous le camps, cherche toi un lieu pour manger et dormir. !!!

Mais elle n'a pas les couilles pour cela .

She did kinda said it. He's going to a Bachata festival alone. 

• Thanks 1
  • Upvote 1
Posted
17 minutes ago, thinga69 said:

Esmi need to light up an incense or that bamboo thing to remove the bad energy from the apartment. 🤣

Esmi needs to help and encourage Zabava to pack dipshits stuff and put it outside.

• Upvote 6
Posted
il y a une heure, HotWivesRock a dit :

Esmi doit aider et encourager Zabava à emballer ses affaires de crétin et à les mettre dehors.

Esmi et sa mère lui ont déjà parlé à Zabava mais elle n'écoute personne

L'amour à sens unique est plus fort que tout.

Posted
23 minutes ago, luvdoggy1111 said:

Wow, Zabava doing a naked workout in her room 🥰 

Damn.... this is so sexy. She should do this more often!

Very Nice Zabs 😍 

While Zabs seems to like being a little naughty when Esmi isn't present I'm sure we'd see more from her too without dipshit being there.

• Upvote 2
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...