Jump to content

Maya & Stepan Videos - Split #1


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

well i have cable internet with 2 MB per second download speed on average and it has been 2 hours and im not even a quarter of the way downloaded.  stop using ul.to and all this other crap.  its the year 2014 files should download instantly.  hell i feel like im using a 56k modem with AOL internet back in the day waiting for a single picture to load and it slowly reveals itself for 5 minutes but here i cant even slowly watch it download it so it really pisses me off.  sorry for the rant but come on!

Link to comment
Share on other sites

Guest friedel

ich melde mich mal kurz, und bin dann gleich wieder weg.

maya sollte mal mit stephan klar tex reden, auf vk,com +18 auf ihrer seite steht jetzt das sie ledig ist und neue beziehungen sucht.

einmal oder zweimal im monat ist ihr zu wenig Sie betreibt 3 seiten da. Sie muß sich immer neue ausreden einfallen lassen um sich mit anderen zu treffen

damit stephan nichts rausbekommt. Meiner meinung nach sollte sie mit stephan darüber reden wenn sie was neues will. Der arme bengel schuftet und bringt das geld nach hause

und sie vergnügt sich . Sie hat auch schon seitdem sie sich als ledigt bekennt 2857023 abonenten auf der seite. gruß bis demnächst

aus belgien werde mich nach und nach melden

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...