boss13 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 new dasha fucked in the bedroom (The Video Content is no longer accessible and has been removed). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Why are you posting the same shit in two different threads? Link to comment Share on other sites More sharing options...
serg69 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Is it a rhetorical question because I assume you should already know the answer as to why he is doing it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceane17 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Buster arrêtez de râler tout le temps comme ça et dire des injures envers les autres ! même si elles ne sont pas de qualités, respectez au moins les personnes qui mettent des vidéos pour que les autres membres en profite surtout ceux qui n'ont pas accès au partie payantes pas étonnant aprés que l'ont ne partage plus rien ! avec des reactions comme ça ! relax soyez plus zen svp ! moins de tension plus de sourire ;) ;) ;) :) :) :) :) cordialement Océane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tessay Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Buster arrêtez de râler tout le temps comme ça et dire des injures envers les autres ! même si elles ne sont pas de qualités, respectez au moins les personnes qui mettent des vidéos pour que les autres membres en profite surtout ceux qui n'ont pas accès au partie payantes pas étonnant aprés que l'ont ne partage plus rien ! avec des reactions comme ça ! relax soyez plus zen svp ! moins de tension plus de sourire ;) ;) ;) :) :) :) :) cordialement Océane Heureusement qu'Océane fait baisser la tension (quoi que dans d'autre situation on serait heureux que tu la fasse monter. ...) en tout cas ça fait du bien quelques sourires :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Did I insult him? No I didn't. Did I have any issues with the videos he posted? No I didn't. Did I tell him to stop posting videos? No I didn't. How is that people can read a post and see only what they want to see instead of what's actually being posted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceane17 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Did I insult him? No I didn't. Did I have any issues with the videos he posted? No I didn't. Did I tell him to stop posting videos? No I didn't. How is that people can read a post and see only what they want to see instead of what's actually being posted? Re: Dasha se masturbant « Répondre # 281 le: Aujourd'hui à 11:47:38 » CommeCitation Pourquoi êtes-vous envoyez la même merde dans deux threads différents? Un rapport au modérateur Connecté Les jeux vidéo ont tué mon père .... et violé ma mère! et ça c'est pas de vous peut être ? vous êtes en plus de mauvaise fois vraiment irrécupérable >:( >:( >:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Oh god, get a grip lady. I asked him one goddamn question. But if you really want to think I insulted him in any way then honestly, you go right on ahead. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serg69 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Damn now you are pissing off the French. No wonder they hate Americans. Are you trying to start a war? lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Pfft, she's the one who stuck her nose in my business with her ridiculous accusations. But yeah, go ahead and STILL blame me for this shit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serg69 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Maybe she didn't care about your posts related to women on this forum. lol I don't even know what she said since I don't have time to bother translating the language I don't speak and understand. Maybe I should start writing in Russian. That said, the French are usually not much of a fighters, they are lovers. lol The way I see it shouldn't affect or bother you should be used to it by now. Can't we just all get along? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceane17 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 eh les deux rétrogrades au lieu de vous défouler sur moi et sur mes concitoyens apprenez donc le Français lu écrit et parler ! j'ai un bon ouvrage a vous proposer avant de revenir sur l'essentiel de se quoi nous sommes ici c'est a dire le forum de RLC cet ouvrage c'est le Français pour les nuls et encore je suis très poli avec vous et "elle" a un prénom monsieur serg69 je suis Océane je ne vous ai pas agresser j'ai simplement demander a buster de cesser a chaque fois que quelqu'un dit quelque chose ou mets des vidéos qui ne lui plaise pas de râler et insulter "merde " en français c'est une insulte aussi avant d'être se que vous savez ! >:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts