Jump to content

Leora & Paul (2024) #16


Recommended Posts

Bonjour Jimbo 4 ;

Pour les horaires je l'avais bien compris, ce que je ne comprends pas , pourquoi ils ne font pas leurs courses en rentrant de promenade l’après midi au lieu de les faire a minuit surtout pour une tablette de chocolat et 2 litres d'eau ?

Mais merci du rappel !

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Anode said:

Bonjour Jimbo 4 ;

Pour les horaires je l'avais bien compris, ce que je ne comprends pas , pourquoi ils ne font pas leurs courses en rentrant de promenade l’après midi au lieu de les faire a minuit surtout pour une tablette de chocolat et 2 litres d'eau ?

Mais merci du rappel !

They must go to the supermarket which is open 24 hours  Or the gas pump 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 17 minutes, pulo Filipe 2 a dit :

Ils doivent aller au supermarché ouvert 24h/24 ou à la pompe à essence 

Pulo ils non pas de véhicule et pourquoi faire ces courses a minuit ?

Link to comment
Share on other sites

horaire ou pas  il y a rien de plus  a voir.

toujours  dormir toutes la matiné sortie toute l'aprés-midi et soirée avec paul sur le pc  et un cul sur le lit ou ménage 

en 15 jours 4 masturbations  et 3 pipes plus les mois passe et de moin en moin de sexe .

 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, RAME said:

schedule or not there is nothing more to see.

always sleeping all morning, going out all afternoon and evening with paul on the pc and an ass on the bed or cleaning 

in 15 days 4 masturbations and 3 blowjobs as the months pass and less and less sex.

 

Hi Mr RAME, I don’t think that any amount of complaining will alter the situation. We have no control over what type of sex they have or what they do in or out of the apartment.

It may not be conducive to good viewing for some people but for some others they might be delighted. I am ambivalent as I don’t watch them constantly as some do but can understand certain frustrations from those who do.

Perhaps one of the other apartments would suit your requirements better, although to my mind you have to put these situations into perspective, she has no more or less than any other female but perhaps you have become emotionally attached to her. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...