Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
7 hours ago, corvette08 said:

Just be glad Lunette does something, unlike Sharon. Another waste of a room

Same, i am surprised no one says anything about Sharon but is always on Jessi's case, both are waste of a time. Sharon going nude around the house means nothing as well.

• Upvote 2
Posted

I have seen a lot of drug and alcohol addiction through my work (school campus over 40 plus years with 13000 students) and Bart has both, he showed all the symptoms of heavy use last night, I have nothing to do with Alessa but if I were her I would review this relationship.. he is a junkie

• Thanks 2
  • Haha 1
Posted
il y a 1 minute, Xarvaz a dit :

J'ai vu beaucoup de toxicomanie et d'alcoolisme dans mon travail (campus scolaire depuis plus de 40 ans avec 13 000 étudiants) et Bart a les deux, il a montré tous les symptômes d'une consommation excessive hier soir, je n'ai rien à voir avec Alessa mais si j'étais elle, je passerais en revue cette relation... c'est un drogué

Il passe son temps à remplir les verres des filles pour les rendre ivres et lui meme ne sait plus quoi faire de sa bite qui ne bande pas.  Quelle tristesse ce mec .

Où RLC a t il été pioché ce mec ? 

• Upvote 1
Posted
3 minutes ago, isidore57 said:

Il passe son temps à remplir les verres des filles pour les rendre ivres et lui meme ne sait plus quoi faire de sa bite qui ne bande pas.  Quelle tristesse ce mec .

Où RLC a t il été pioché ce mec ? 

I think RLC gets these guys from the same barrel as most girls, from the streets

• Haha 1
Posted

The best thing for Bart to do is to sneak out via the back door, pack his things and quietly vanish from the villas.

REPLAY.REALLIFECAM.COM

Watch your favorite cams in 24-hour recording
REPLAY.REALLIFECAM.COM

Posted
1 hour ago, Lasse said:

Our hero lover boy at his best

REPLAY.REALLIFECAM.COM

After knocking back that entire bottle in shot glasses im not suprised he ends up in that state, the girls stuck to the wine which was a wise choice. He is an idiot in that respect and doesn't know when to stop.

Posted
il y a 27 minutes, Sulzer a dit :

Après avoir vidé toute la bouteille dans des verres à shot, je ne suis pas surpris qu'il se retrouve dans cet état, les filles se sont contentées du vin, ce qui était un choix judicieux. C'est un idiot à cet égard et il ne sait pas quand s'arrêter.

il est 13 h 33 , ses yeux ne sont même pas encore bien ouverts mais déjà sur la terrasse ( caméra 3.17 ) et  il fume déjà un joint .  

• Haha 1
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...