Jump to content

Maya & Stepan Videos - Split #1

Recommended Posts

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

How comes it that all of you gets Exe files all the time, i always gets the right format then i download.

THis one is an MP4 and works great.

using upload premium and firefox..

Maybe its an IE and Chrome problem?

/SGB

C'est juste quelques connards qui ne savent pas se servir d'un ordinateur et des logiciels qu'ils rencontrent sur le net. ;)

tu as raison Antares, il y en a ici il faudrait pas vivre avec mdr des nazes qui critiquent tout le temps par jalousie ou tres mauvais avec un ordi, marrant j'arrive à tout telecharger avec Chrome et SANS VIRUS (pour rappel dernier Bitdefender tres sensible)

of these videos were just stills available

(The Video Content is no longer accessible and has been removed).

Thanks so much!!

Old videos.... and just sexy videos.

Pourquoi donner des liens sans rien dire sur ce que les forumers pourraient télécharger ??? faire quelques centimes en les incitant à dl ?

Comme Boss, tu découpe des vidéos, les mets en HD (donc beaucoup de Mo à télécharger) pour quoi au final ? Des vidéos  (qui devraient être regroupés en une seule et unique), qui ne sert à rien (et encore moins bandante), et dont les utilisateurs ne savent rien..... Je pense à eux, qui n'ont pas de compte premium et qui vont perdre 3h pour relancer un téléchargement qui sera peut-être effacé (merci RLC de TOUT supprimer si vite... je t'apprendrai comment être commercial un jour !)

----

Why to give links silently onto what forumers could download ??? To make some centimes by inciting them in dl?

As Boss, you  cut videos, put them in big and fat quality (so many Mb to be downloaded) for which in the final ? Some videos (which should be grouped in only one), which is of no interresting (and even less bandante), and about which the users know nothing..... I think of them, who have no premium account and who are going to lose 3 hours to relaunch a download which will maybe be erased (thank you RLC to delete EVERYTHING so fast I shall teach you how to be commercial one day!)

Au lieu de pourrir les utilisateur, aidez les !!!!!!

(moi, je décris mes vidéo au moins ! Qui n'en veut pas ne perd pas son temps !)

Old videos.... and just sexy videos.

Pourquoi donner des liens sans rien dire sur ce que les forumers pourraient télécharger ??? faire quelques centimes en les incitant à dl ?

Comme Boss, tu découpe des vidéos, les mets en HD (donc beaucoup de Mo à télécharger) pour quoi au final ? Des vidéos  (qui devraient être regroupés en une seule et unique), qui ne sert à rien (et encore moins bandante), et dont les utilisateurs ne savent rien..... Je pense à eux, qui n'ont pas de compte premium et qui vont perdre 3h pour relancer un téléchargement qui sera peut-être effacé (merci RLC de TOUT supprimer si vite... je t'apprendrai comment être commercial un jour !)

----

Why to give links silently onto what forumers could download ??? To make some centimes by inciting them in dl?

As Boss, you  cut videos, put them in big and fat quality (so many Mb to be downloaded) for which in the final ? Some videos (which should be grouped in only one), which is of no interresting (and even less bandante), and about which the users know nothing..... I think of them, who have no premium account and who are going to lose 3 hours to relaunch a download which will maybe be erased (thank you RLC to delete EVERYTHING so fast I shall teach you how to be commercial one day!)

Au lieu de pourrir les utilisateur, aidez les !!!!!!

(moi, je décris mes vidéo au moins ! Qui n'en veut pas ne perd pas son temps !)

none of of my videos are long or high mb , you talk rubbish

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...