BlackLeone Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Djeezes guys, get a life.. How obsessed can you be?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 coucou mon BB j'espere que tu as passé une soirée de princesse hier soir tu etais magnifique et tres désirable Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 fait voire tes yeux magnifiques Link to comment Share on other sites More sharing options...
viccy Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 10 minutes ago, guettysburg said: fait voire tes yeux magnifiques You strike me as a chubby white guy Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 26 minutes ago, viccy said: You strike me as a chubby white guy tout faux......j'ai deja expliqué.......je suis un mediteraneen je regarde et je vois les choses autrement j'aime les jolies filles et je les aimes Link to comment Share on other sites More sharing options...
viccy Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Just now, guettysburg said: tout faux......j'ai deja expliqué.......je suis un mediteraneen je regarde et je vois les choses autrement j'aime les jolies filles et je les aimes No idea what you are saying, mediteraneen? English please? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 2 minutes ago, viccy said: No idea What You Say, Mediteraneen? In English please? geographie.......le bassin mediteranéen.........la mer mediterranée 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henriPas Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 52 minutes ago, guettysburg said: fait voire tes yeux magnifiques Sinon, tu as déjà révé de l'enculer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Just now, henriPas said: If you like the dreamed Already fuck? ça c'est certain....meme plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
viccy Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 9 minutes ago, guettysburg said: geographie.......le bassin mediteranéen.........la mer mediterranée Omg i get that, but whats the fuzz? she is never doing anything special, just sitting watching tv..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guettysburg Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 6 minutes ago, viccy said: Omg i get that, but whats the fuzz? she is never doing anything special, just sitting watching tv..... j'aime regarder les filles meme habillé......nous sommes des éternelles amoureux nous ne baisons pas.............nous faisons l'amour Link to comment Share on other sites More sharing options...
viccy Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 6 minutes ago, guettysburg said: j'aime regarder les filles meme habillé......nous sommes des éternelles amoureux nous ne baisons pas.............nous faisons l'amour So you adore her? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts