Jump to content

Leora - Videos (2019)


StnCld316

Recommended Posts

5 minutes ago, TheDude212 said:

Quite easy to bypass this id and braille crap actually. Unless there's some other more invisible watermarks that are embedded inside the video stream itself.

There's not, that would require insane amounts of processing power to encode different videos for everybody and the overlay wouldnt be needed if they could do that

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Johnny 5 said:

Actually some people eventually PM'ed me, most seemed like brand new RLC accounts but I told some trusty long time users, haven't seen any sign of any of them using it tho, heres the advantages..

No ID or watermark overlay

Lossless quality (no quality loss)

Correct framerate (25 fps)

Smaller filesize (than any screencap, that has the overlay, 65% of the original quality and probably ghosting from incorrect framerate)

 

I'm trying out the trial version and I can say that the app removes the ID code, the RLC.LIVE logo and I think the watermark (rounds or dots).
The trial version is very restrictive and only allows recording from 10 to 60 seconds. I just redo a test in the carla apartment (38 seconds) and
The dots that appeared during the recording are not on the recording.
For info I posted some pictures and gif following the use of this application:

- Gif of Carla August 28, Gif and images of Jessica August 28 and 30.

Je suis en train d'essayer la version d'essai et je peux dire que l'application supprime le code ID, le logo RLC.LIVE et je pense le watermark (les ronds ou dots).
La version d'essai est très limitative et ne permet que d'enregistrer de 10 a 60 secondes. Je viens de refaire un test dans l'appartement de Carla (38 secondes) et
Les dots apparus pendant l'enregistrement ne sont pas sur l'enregistrement.
Pour info j'ai postés quelques images et gif suite à l'utilisation de cette application:

- Gif de Carla le 28 aout, Gif et images de Jessica les 28 et 30 aout.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cela fait un mois et demi que je suis de nouveau sur RLC et j’ai capturé déjà 13 vidéo inédite de leora, par message certain me demande de leur passer en priver une vidéo je ne le ferait pas, après tout je ne connais pas les personne et j’ai pas envie de voir mes vidéos publier et me faire de nouveau bannir, donc si le logiciel qui supprime les filigrame existe et que c’est pas un fake, vous pouvais me le passer en message priver et là je posterai des vidéos de leora

It's been a month and a half that I'm back on RLC and I have already captured 13 unpublished video of leora, by message some ask me to pass them by depriving a video I would not, after all I do not know the nobody and I do not want to see my videos published and banished again, so if the software that removes the filigram exists and it's not a fake, you could pass it to me in message deprive and there I will post leora's videos

  • Like 17
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, wingtsun said:

Cela fait un mois et demi que je suis de nouveau sur RLC et j’ai capturé déjà 13 vidéo inédite de leora, par message certain me demande de leur passer en priver une vidéo je ne le ferait pas, après tout je ne connais pas les personne et j’ai pas envie de voir mes vidéos publier et me faire de nouveau bannir, donc si le logiciel qui supprime les filigrame existe et que c’est pas un fake, vous pouvais me le passer en message priver et là je posterai des vidéos de leora

It's been a month and a half that I'm back on RLC and I have already captured 13 unpublished video of leora, by message some ask me to pass them by depriving a video I would not, after all I do not know the nobody and I do not want to see my videos published and banished again, so if the software that removes the filigram exists and it's not a fake, you could pass it to me in message deprive and there I will post leora's videos

thanks :rolleyes:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cher wingtsun si vous pouvez nous remettre une vidéo  des années 2018/19 tout les  jours car le site est triste de ne pas voire leora. .

c'est comme dvd on a beau l'avoir  , on le regarde que quand il le rediffuse a la télé.

merci d'avance 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...