Jump to content

Leora, Malia General Chat Topic #62 2020 August


happyone

Recommended Posts

38 minutes ago, Slipper Guyquad said:

Can i just point out that whilst everyone is watching Leora do her thing, at the same time, Malia is on the balcony, wrapped in her blanket looking very sad.

No idea why this is happening of course but it is. 

   Ask pepe, since he seems to know everything concerning the both of the girls. Perhaps he could let you know. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Merci ma chérie, ma reine, ma Leora... Tu as été fantastique... Il te reste un peu de travail à faire séduction parlant, mais je sais pertinemment que personne ne t'arrive à la cheville en ce qui concerne tes actions érotiques par qui que ce soit chez Reallifecam... Tu es naturelle, sexy, envoûtante, excitante, au paroxysme des sens lorsque tu jouis, bref tu es toi-même, celle que l'on aime depuis plusieurs années... Je t'aime plus gros que l'univers comme disait mon fils il y a deux décennies... Ma femme te salut aussi bien entendu... Nous t'aimons tous les deux mais c'est moi qui t'aime emphatiquement... À + mon ange... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Xarvaz said:

you know i don't care about masturbation sessions so i watched malia therefore i don't worry 😁

   Out of curiosity, do you find any interest in when they sensually stimulate one another Xarvaz ?

  • Like 2
  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...