Nenemoh7 Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 1 minute ago, pulo filipe said: pretty girl leora Watch TV on the sofa On the phone SMS Red pajamas with towel on the head 😺 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted September 15, 2021 Author Share Posted September 15, 2021 leora with her hand on the kitten 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
virginie doumenc Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Quand reviens Denis ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenemoh7 Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Just now, virginie doumenc said: Quand reviens Denis ? virginie is in love with dennis 😍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
virginie doumenc Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 1 minute ago, Nenemoh7 said: virginie est amoureuse de dennis 😍 Oui et j adore sa timidité quand leora essaie de lui montrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenemoh7 Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Just now, virginie doumenc said: Oui et j adore sa timidité quand leora essaie de lui montrer yes i like it too when hes there and leora is commando, i just hope one day he can catch her while shes bating and then ask her, can i help u with something? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue is the colour Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 There is Bob Hope and No Hope! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
virginie doumenc Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 1 minute ago, Nenemoh7 said: oui j'aime ça aussi quand il est là et que leora est commando, j'espère juste qu'un jour il pourra l'attraper pendant qu'elle bat et ensuite lui demander, puis-je vous aider avec quelque chose? moi je n espère pas qu elques caresses peut être mais pas plus loin c est mieux comme ça leora en allumeuses et Denis en voyeur timide toute façon leora ne sait pas y faire question séduction 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
virginie doumenc Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 2 minutes ago, blue is the colour said: There is Bob Hope and No Hope! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenemoh7 Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 2 minutes ago, virginie doumenc said: moi je n espère pas qu elques caresses peut être mais pas plus loin c est mieux comme ça leora en allumeuses et Denis en voyeur timide toute façon leora ne sait pas y faire question séduction yes it could be fun some caress like malia was doing but why do u said leora cant seduce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue is the colour Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 It refers to Dennis trying to catch Leora rubbing one out. Bob Hope and No Hope of that happening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
virginie doumenc Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 2 minutes ago, Nenemoh7 said: oui ça pourrait être amusant une caresse comme le faisait malia mais pourquoi dis-tu que leora ne peut pas séduire? J ai pas dit qu elle ne peu pas séduire j ai dit qu elle ne sait pas où ne veut pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts