Jump to content

Leora - Home Activities #57


Slipper Guyquad

Recommended Posts

6 hours ago, pulo filipe said:

Leora doit faire attention à ce qu’il faut manger

manger des œufs 🥚

 

Hier je crois elle a mis un sachet à décongeler sur le plan de travail de la cuisine puis elle est sortie, au retour elle la remit dans le tiroir du congélateur et puis ressortie longtemps plus tard pour manger

Un produit décongelé se recongèle pas risque de microbe

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Slipper Guyquad said:

She spoke before about her eyebrows so may have gone to the salon, it's possible. Whether she has felt the need to now go see a doctor though, don't know.

      She's got to make sure to continually pay close attention to those eyebrows to make sure they remain sculpted just right. Would really be something to one day find out that she had the tops of her ears tipped, considering that she could be made up to be a really nice looking Vulcan woman you know. 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, patou said:

Hier je crois elle a mis un sachet à décongeler sur le plan de travail de la cuisine puis elle est sortie, au retour elle la remit dans le tiroir du congélateur et puis ressortie longtemps plus tard pour manger

Un produit décongelé se recongèle pas risque de microbe

Yes tabem os ovos estagados 

 have to be careful what to eat 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Nicholas said:

      She's got to make sure to continually pay close attention to those eyebrows to make sure they remain sculpted just right. Would really be something to one day find out that she had the tops of her ears tipped, considering that she could be made up to be a really nice looking Vulcan woman you know. 😂

Don't give her any ideas!😅

Link to comment
Share on other sites

Bonsoir

Leora n’est pas rentré je ne la verrais surement pas se soir car il est l’heure pour moi

Je lirais vos commentaires demain matin et si vous pouvez indiquer l’heure d’arrivé de leora pour savoir si j’ai eu tort de me coucher si tôt mais je me sens très fatigué

Très bonne soirée a vous

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...