Jump to content

Leora - Home Activities #62

pulo filipe

Recommended Posts

4 minutes ago, patou said:

Hello

Yesterday Léora went out, is there someone who saw her arrived and can tell me what time she came home was she smiling or rather sad

I wish you a good Sunday

She came home just after 1.30am, and looked as normal as possible. Like she'd had an totally uneventful night. Got washed, food, and was asleep less than an hour later. Did a little texting but not much. She's just called Paul a few minutes ago.

• Thanks 2

3 minutes ago, patou said:

Bonjour

Hier léora est sortie, il Ya t’il une personne qui la vue arrivé et peut me dire à quelle l’heure elle est rentrée avait-elle le sourire ou plutôt triste

Je vous souhaite un bon dimanche

She seemed happy to me.

• Thanks 1

il y a 5 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Elle est rentrée à la maison juste après 1h30 du matin et avait l’air aussi normale que possible. Comme si elle avait passé une nuit totalement sans incident. J’ai été lavé, de la nourriture et j’ai dormi moins d’une heure plus tard. J’ai fait un peu de texte mais pas beaucoup. Elle vient de s’appeler Paul il y a quelques minutes.

Alors je pense qu’elle n’a pas couché avec lui si elle est rentrée ??

1 minute ago, Slipper Guyquad said:

I know you say that, but looking again, she seems totally normal, not unhappy, but like she's just come home from nothing of interest.

Normal would be a good emotion description.

• Like 1

1 minute ago, Slipper Guyquad said:

Yeah, like just fine in herself, nothing wrong but just an average night.

I would agree with you, she went pretty much to sleep when she got home. So must have been tired.

• Like 1

il y a 8 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Je n'ai absolument aucune idée de ce qu'elle a fait ! Comment puis-je! ??

Vous avez raison on ne peut pas le savoir ce qui se fait à l’extérieur elle doit en profiter de s’amuser au moins un soir étant donné qu’elle est restée tous les soir de la semaine à nous donner des spectacles

• Upvote 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...