cylinderopuntia Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Holly and her friend in one room is not good. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Dani will not even wait for the room to cool down 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 btw at least Dani will put the room to a good use. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 So...... is Buffy leaving too? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sexytreach Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Radislava arrived B1 on December 4 2020 Is she ever going to leave??? What sort of vacation last for a whole year?? This is honestly getting ridiculous. Give someone else a chance ffs. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos frederico dos santos silva junior Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 1 minute ago, thinga69 said: Então ...... Buffy está indo embora também? A Nana vai direto para o aeroporto ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted December 5, 2021 Author Share Posted December 5, 2021 3 minutes ago, thinga69 said: So...... is Buffy leaving too? yep 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 1 minute ago, carlos frederico dos santos silva junior said: A Nana vai direto para o aeroporto ? Acho que ninguém tem certeza. Mas creio que sim. apesar de achar que ela deveria passar na B1 para se despecdir das meninas. Ainda mais a Karol que é a melhor amiga dela no projeto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos frederico dos santos silva junior Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 5 minutes ago, thinga69 said: Acho que ninguém tem certeza. Mas creio que sim. Apesar de achar que ela deveria passar na B1 para se despecdir das meninas. Ainda mais a Karol que é a melhor amiga dela no projeto. Também acho estranho. Ela não se despediu de ninguém Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 2 minutes ago, carlos frederico dos santos silva junior said: Também acho estranho. Ela não se despediu de ninguém Tem a possibilidade de se encontrarem no aeroporto também. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos frederico dos santos silva junior Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 2 minutes ago, thinga69 said: Tem a possibilidade de se encontrar no aeroporto também. Ela já está com a passagem na mão ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos frederico dos santos silva junior Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Just now, carlos frederico dos santos silva junior said: Ela já está com uma passagem na mão? Não sei como funciona isto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts