Jump to content

B7 - General Topic 2022 #13 (November / December)

Recommended Posts

1 hour ago, kris66 said:

So he finally cheated on Tani. What a low life person he is!

This does not necessarily have to be the case, perhaps the two have agreed on an open relationship status. It could even be that Tani has someone else off camera. Sometimes it really amazes me how exaggeratedly moralistic some people act here. Let the residents live their lives. The guy has done nothing to you and what Tani's opinion is, you can not know. Anyway, It will be interesting to see how it goes on between him and Tani, or not. 

In general, I think we as viewers should be more neutral. It's not our life and not our relationships. As long as nothing is hidden from the camera, we have no reason to complain. 

• Upvote 1

1 minute ago, Alladino said:

This does not necessarily have to be the case, perhaps the two have agreed on an open relationship status. It could even be that Tani has someone else off camera. Sometimes it really amazes me how exaggeratedly moralistic some people act here. Let the residents live their lives. The guy has done nothing to you and what Tani's opinion is, you can not know. Anyway, It will be interesting to see how it goes on between him and Tani, or not. 

In general, I think we as viewers should be more neutral. It's not our life and not our relationships. As long as nothing is hidden from the camera, we have no reason to complain. 

Excuses dude! The guy is a two-timing asshole and I hope she finds out and he gets what he deserves. There's NO excuses for cheating! It's the lowest of lowest and YES we should complain IF we have any empathy in our souls!

• Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 1

il y a 3 minutes, kris66 a dit :

Excusez mec ! Le gars est un connard à deux temps et j'espère qu'elle le découvrira et qu'il obtiendra ce qu'il mérite. Il n'y a AUCUNE excuse pour tricher ! C'est le plus bas des plus bas et OUI nous devrions nous plaindre SI nous avons de l'empathie dans nos âmes !

Je t'avais dit qu'il avait ses ardents défenseurs et qu'ils allaient t'attaquer . le résultat n'a pas tardé.

• Upvote 2

il y a 5 minutes, Alladino a dit :

Cela ne doit pas nécessairement être le cas, peut-être que les deux se sont mis d'accord sur un statut de relation ouverte. Il se pourrait même que Tani ait quelqu'un d'autre hors caméra. Parfois, cela m'étonne vraiment de voir à quel point certaines personnes sont exagérément moralisatrices ici. Laissons les habitants vivre leur vie. Le gars ne t'a rien fait et quelle est l'opinion de Tani, tu ne peux pas le savoir. Quoi qu'il en soit, il sera intéressant de voir comment ça se passe entre lui et Tani, ou pas. 

En général, je pense que nous, en tant que téléspectateurs, devrions être plus neutres. Ce n'est pas notre vie ni nos relations. Tant que rien n'est caché à la caméra, nous n'avons aucune raison de nous plaindre. 

Alors tu nous réponds en faisant des suppositions ( ils avaient un accord entre eux, elle le trompe aussi ) et finalement c'est nous ! nous sommes trop moralisateurs .

Mais si tu n'as rien à dire de sérieux , arrête tes phrases accusatrices  et fous nous la paix. 

• Thanks 1
  • Haha 1

2 minutes ago, isidore57 said:

Je t'avais dit qu'il avait ses ardents défenseurs et qu'ils allaient t'attaquer . le résultat n'a pas tardé.

As I wrote earlier they can go fuck themselves. If they approve of his behavior they deserve no respect 🙂

• Thanks 1
  • Haha 1

il y a 1 minute, kris66 a dit :

Comme je l'ai écrit plus tôt, ils peuvent aller se faire foutre. S'ils approuvent son comportement, ils ne méritent aucun respect  🙂

Tu as vu ce qu'a écrit ALLADINO pour nous contredire et prendre la défense de TIM : rien que des suppositions mais qui sont pour lui les explications à l'attitude de TIM.

BRAVO

• Upvote 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...