Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Leora & Paul - Home Activities (2023) #50

Recommended Posts

Posted
2 hours ago, Aussie_oi_oi said:

Not sure if Leora or if any in RLC are into TicTok but if you are Leora enjoy.

P.S. This is Live from Ballarat Victoria Australia. I came from there and pretty much all my relations.

WWW.TIKTOK.COM

Kaze Karaoke Live Stream: DEC 20. Check out Kaze Entertainment (@djsteviekaze) LIVE videos on TikTok! Watch, follow, and discover...

Leora has tiktok

• Like 2
Posted
3 hours ago, Aussie_oi_oi said:

Si Leora avait été ma femme, je l'aurais penchée sur la planche à repasser et je l'aurais baisée jusqu'à ce qu'elle soit ivre de sperme.

oui mais tu n'ai pas paul

Posted

Il est étonnant de voir Paul sur le canapé la moitie de la matinée ,et qu'au moment de sortir qu'il n'est pas habiller ni laver avec un boxer a l'envers ,alors que Leora est déjà avec son manteau dans l'entée !

• Confused 2
Posted
1 hour ago, Anode said:

Il est étonnant de voir Paul sur le canapé la moitie de la matinée ,et qu'au moment de sortir qu'il n'est pas habiller ni laver avec un boxer à l'envers ,alors que Leora est déjà avec son manteau dans l 'entée !

bonsoir anode 

il n'ai pas étonnant il peu aller vite il ne se lave pas  ,il ne change pas  c'est boxer tout les jours  et c'est vêtement son prêt  leora est la pour laver repasser il il a pas de souci pour lui.

en plus il y a rien a foutre que leora attent.

• Confused 1
  • Upvote 1
Posted
4 hours ago, RAME said:

yes but you don't have paul

Fucking hell if   i  had paul I'd have him over the ironinboard as well but I'd  use the iron

• Haha 1
  • Upvote 1
Posted

Looks like PJs    Oh Dear hope there not matching J will be pissed,  Oh wait there's

Sexy attire and matching socks  in the mix Nice One

• Upvote 3
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...