Jump to content

Leora & Paul - (2024) #14


Recommended Posts

7 hours ago, RdKing said:

She is a great looking woman and can be so hot when she takes the time to tease us. Seems like her bates are now just to cash in the monthly paycheck, she lost that spark, she let him extinguish it. 

I don't hate Paul, I don't know him. He must be a nice guy but just does not belong in this environment.

Cant argue with that comment, when shes on 'top form' there is no-one better. Hope its just a bit of a lull at the moment.

I dont dislike Paul - but, and this may be a coincidence, I do feel his constant presence affects the atmosphere in the apartment. Ive never been part of 'Paul Needs to Leave' club (atleast allows us to see Leora having sex, instead of just bating - you know, variety for the viewers), just wish he would go out more often - might even help his eyes being off the computer/tablet/phone a bit

 

  • Like 2
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jjohndoe1960 said:

Je ne peux pas contester ce commentaire, quand elle est en « pleine forme », il n’y a personne de mieux. J'espère que c'est juste une petite accalmie pour le moment.

Je ne déteste pas Paul, mais, et c'est peut-être une coïncidence, j'ai l'impression que sa présence constante affecte l'atmosphère de l'appartement. Je n'ai jamais fait partie du club "Paul Needs to Leave" (cela nous permet au moins de voir Leora faire l'amour, au lieu de simplement se battre - vous savez, de la variété pour les téléspectateurs), j'aimerais juste qu'il sorte plus souvent - cela pourrait même aider ses yeux être un peu éloigné de l'ordinateur/tablette/téléphone

 

hier 17 heures de pc ,tablette un peu de coupure pour  s'envoyer une part de pizza 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, pulo filipe said:

Leora On the balcony with a towel on my head and my cell phone 

Paul in the workplace at the computer

Busy day at the workplace. 🤣

        200.gif

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

paul vient d'aller faire une petite  trempette dans la baignoir se rincer le cul   aprés sa il remet le même boxer et son t-shirt du 20 avril .

c'est pas possible son t-shirt il doit lui servir de déo.

autant que leora se met de la créme elle doit avoir un parfum bon a respirer que lui doit pue le ranse.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dougiestyle4u said:

Agree. She is gradually following the same routine as Paul which is being lazy, do less around the apartment, treat her fans to less sexy activities, laying around more and sleeping more and at odd hours. Her sex with Paul is like him - duh. He is pathetic to watch with his pathetic foreplay (just looking for his blowjob), abysmal participation in sex with Leora and his after-sex look on his face as if he is saying to himself "where am I, who's this bimbo, did I dream what just happened, am I dead, sleep - I need sleep, I gotta go pee".

 

confused-no.gif  confused-lost.gif

 

Biden GIF - Biden GIFs   bill-cosby.gif

You expect any less. It's amazing he can get himself dressed in the morning. Clothes are probably labeled where they go. 🤣

 

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...