pulo filipe Posted July 9 Share Posted July 9 Beautiful girls leora Eva Sleeping together in bed Paul sleeping on the sofa in Paulo's room Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted July 9 Share Posted July 9 Yesterday was a beautiful night Leora in white panties and green nightgown lying on the bed on the laptop 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAME Posted July 9 Share Posted July 9 une soiré de merde ,rien de spéciale que j'ai fermé mon pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted July 9 Share Posted July 9 Maintenant nous payons pour la regarder dormir , textoter , ou se passer des films !et je ne parle pas de l'autre épave . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted July 9 Share Posted July 9 Leora exit sleeping dick 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie_oi_oi Posted July 9 Share Posted July 9 7 minutes ago, pulo filipe said: Leora exit sleeping dick Where in your opinion was Leora going? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted July 9 Share Posted July 9 3 minutes ago, Aussie_oi_oi said: Where in your opinion was Leora going? Sunbathing is not cloudy Maybe he went for a walk With Eva 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie_oi_oi Posted July 9 Share Posted July 9 Just now, pulo filipe said: Sunbathing is not cloudy Maybe he went for a walk With Eva Thank you Pulo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted July 9 Share Posted July 9 Ce que je trouve étrange ,c'est que Leora était couché a lire c'est texto et qu'elle c'est levé précipitamment pour aller prendre un bain de soleil comme si elle avait R.D.V ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie_oi_oi Posted July 9 Share Posted July 9 1 minute ago, Anode said: Ce que je trouve étrange ,c'est que Leora était couché a lire c'est texto et qu'elle c'est levé précipitamment pour aller prendre un bain de soleil comme si elle avait R.D.V ? So what do you think she's doing Anode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anode Posted July 9 Share Posted July 9 il y a 6 minutes, Aussie_oi_oi a dit : Alors, que penses-tu qu'elle fasse Anode ? Bonjour Aussi ; Je dirais qu'elle a R.D.V avec une amie ,peut être celle avec qui elle parlait sur son portable debout devant la glace ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie_oi_oi Posted July 9 Share Posted July 9 2 minutes ago, Anode said: Bonjour Aussi ; Je dirais qu'elle a R.D.V avec une amie ,peut être celle avec qui elle parlait sur son portable debout devant la glace ? Could you hear the voice? Male or Female sounding? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts