Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
55 minutes ago, jugghead said:

Hi. I'm back. And I brought the horses.

You aren't missed so get back to the love of your life Linda and carry on insulting Brit guy

• Upvote 1
Posted
Il y a 3 heures, Gregg a dit :

La voici, cette vieille connasse, elle dit une chose et en veut dire une autre. POURQUOI EST-TU ICI, PUTAIN ? SI TU N'AIMES PAS LEORA, VA TE FAIRE FOUTRE.

Bonjour Gregg ;

Je dirais que Matilda n'a pas tord ,trouve tu normal que nous devons payer pour ce qu'elle est censé faire et que nous ne la voyons que regarder son potable ou des films sur l'ordinateur ; de dormir ,de jouer avec le chien ou manger, de passer toutes ces journées a traîner son cul en ce prenant pour une star en vacance ;il serait grand temps que RLC leurs remettent les idées en place et leurs redire pour qu'elle raison ils sont la !!

Posted
37 minutes ago, Anode said:

Hello Gregg;

I would say that Matilda is not wrong, do you find it normal that we have to pay for what she is supposed to do and that we only see her watching her drink or watching movies on the computer; sleeping, playing with the dog or eating, spending all these days dragging her ass around thinking she is a star on vacation; it would be high time that RLC put their ideas back in place and tell them again why they are there!!

Hi Anode  I suppose it's because I don't pay I can understand your frustration but it's the way matilda says it thats annoying I am a free wanker you might say

• Like 3
Posted
44 minutes ago, Anode said:

Bonjour Gregg ;

Je dirais que Matilda n'a pas tord ,trouve tu normal que nous devons payer pour ce qu'elle est censé faire et que nous ne la voyons que regarder son potable ou des films sur l'ordinateur ; de dormir ,de jouer avec le chien ou manger, de passer toutes ces journées a traîner son cul en ce prenant pour une star en vacance ;il serait grand temps que RLC leurs remettent les idées en place et leurs redire pour qu'elle raison ils sont la !!

Thumbs Ok GIF by MOODMAN

Same old shit.

Posted
il y a 37 minutes, Gregg a dit :

Salut Anode, je suppose que c'est parce que je ne paie pas. Je peux comprendre ta frustration, mais c'est la façon dont Matilda le dit, c'est ennuyeux. Je suis un branleur gratuit, pourrait-on dire.

Je ne suis pas frustré ,mais se qui me dérange c'est qu'elle est payé pour ce qu'elle ne fait pas et que l'autre autiste se goinfre sur le compte de touts ces abonné (es) !!

• Upvote 1
Posted
17 minutes ago, Anode said:

I'm not frustrated, but what bothers me is that she's paid for what she doesn't do and that the other autistic person is gorging himself on the account of all these subscribers!!

Send a petition to RLC with as many subscribers as you can get you never know and say paul as to go I bet Leora puts her name down  😭

• Like 1
  • Haha 2
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...