biglou1985 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Just now, Brit Guy said: Guess who's back The 🐺🐺🐺 Oh no 😆 1 Quote
Brit Guy Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Haha he's already going to the chiller for some scran. 🧈 1 Quote
CuriousOne693 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 4 minutes ago, Brit Guy said: Haha he's already going to the chiller for some scran. 🧈 Can't see properly. But from your comment, is it Hawk? Quote
guitoune68 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago il y a 2 minutes, CuriousOne693 a dit : Je ne vois pas bien. Mais d'après votre commentaire, est-ce Hawk ? C'est le loup qui est de passage Quote
guitoune68 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago il y a 1 minute, guitoune68 a dit : C'est le loup qui est de passage mais Ulyana est encore absente Quote
CuriousOne693 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 4 minutes ago, guitoune68 said: C'est le loup qui est de passage Thank you. I think I meant Wolf, although I don't know him. Quote
guitoune68 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Je viens de regarder le replay le Loup est venu avec un petit sac a dos donc passage rapide du moin je l'espere Quote
Maxbell Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 17 minutes ago, CuriousOne693 said: Can't see properly. But from your comment, is it Hawk? Wolf? 1 Quote
isidore57 Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago il y a 34 minutes, biglou1985 a dit : Oh non 😆 Oh OUI 1 Quote
isidore57 Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Ce mec est un vrai SDF et tout à l'heure là dans la cuisine, il a ouvert tous les placards 1 Quote
Recommended Posts