Jump to content

Leora Masturbates Now - Split #1


Guest leedsrock

Recommended Posts

I think if she was that aware of 'putting on a show' she would have chosen a different position and a different time. I think she loves the attention of we RLC watchers and obviously gets a thrill out of being watched.

She is a wonderful girl and is discovering her sexuality. I love that she has freed herself from her sexual subservience to Paul. She has developed in front of our eyes and now has the confidence to demand as much pleasure as she gives.

A sexually confident woman is always far more of a turn on than a subservient sexually inhibited one.

Go Leora, your pleasure is in your own hands!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I have to agree with you Van, she discovered right here before our eyes, what's her pleasure, the pleasure also to us, to be observed it turns, watch her masturbate also excites me, then she gives the best it, I'll do my best to always be watching her, even at dawn in my country.

Many complain that paul not of pleasure to her, perhaps because they have not seen lucas and Veronica, Paul many times is loving, caring, and as much as he has difficulty in control, he knows and accepts that it can give pleasure . Lucas already the face, fuck anything that moves, he just wants a deposit of cum, fuck it lasts 3-4 minutes at most and you guys do not see a fondness drop.

Paul has many faults, but he knows how to respect the leora space, and she seems to like him very much, and I doubt very much that she has a case on the street, as our friend said, her pleasure is not to seek sex on the street.

"Leora my goddess, your pleasure is our pleasure"

Link to comment
Share on other sites

petite question les garçons quand vous surprenez votre femme ou petite amie se masturber vous faites quoi ?

Je lui propose gentille ment un coup de main (sans mauvais jeu de mot) ;D

Moi, je lui casse les dents et je lui broie les jambes.. !

Link to comment
Share on other sites

Yup and he looked either disgusted or mad and then walked out of the room.  I think she did say something to him but don't know what.  He went back to his computer but you could see he had a disturbed look.  After the walked out the door to the room was open and she just kept going and moaning and squirming and finished herself off. 

It was interesting to watch but also it was sort of weird the way it unfolded.

petite question les garçons quand vous surprenez votre femme ou petite amie se masturber vous faites quoi ?

Aujourd'hui, il fait partie du jeu ;)

mais la première fois... très dur

elle s'est avérée pour être plus mature

ne se sentait pas mauvais

Es muy duro para la mayoria de los hombres esa situaciòn

y màs atras en el tiempo peor

Link to comment
Share on other sites

de trés bonnes réponses a se que je lis dans chaque univers differents de chacun et interpretation de la masturbation féminine

a part "ton pied" qui a beaucoup d'humour une façon comme une autre de dire je t'aime a une femme je préfère la façon moins Néandertalienne  que la sienne  ;D ;D ;D ;D ;D mais bon lol chaque homme a sa part de tendresse mais ne la montre pas de la même façon !

merci les garçons d'avoir répondu a ma question

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Link to comment
Share on other sites

Yup and he looked either disgusted or mad and then walked out of the room.  I think she did say something to him but don't know what.  He went back to his computer but you could see he had a disturbed look.  After the walked out the door to the room was open and she just kept going and moaning and squirming and finished herself off. 

It was interesting to watch but also it was sort of weird the way it unfolded.

petite question les garçons quand vous surprenez votre femme ou petite amie se masturber vous faites quoi ?

Perso je me masturbe direct

Link to comment
Share on other sites

de trés bonnes réponses a se que je lis dans chaque univers differents de chacun et interpretation de la masturbation féminine

a part "ton pied" qui a beaucoup d'humour une façon comme une autre de dire je t'aime a une femme je préfère la façon moins Néandertalienne  que la sienne  ;D ;D ;D ;D ;D mais bon lol chaque homme a sa part de tendresse mais ne la montre pas de la même façon !

merci les garçons d'avoir répondu a ma question

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dans mon boulot, je m'éclate bien. Mais quand j'arrive sur le forum, en effet, j'en ai parfois les larmes aux yeux de rire !!!!

Bien sûr que je déconne. Tout le temps, d'ailleurs.

Bonne journée à ceux qui ont compris. Et les autres aussi, pour les aider. Et une très mauvaise journée (voire la mort) à ceux qui enferment les femmes sous des voiles, les empêchent d'aller à l'école, les marient à 12 ans avec des mecs de 30 ans, ou les tuent parce qu'elles sont chrétiennes. Suivez mon regard !!!!

Link to comment
Share on other sites

de trés bonnes réponses a se que je lis dans chaque univers differents de chacun et interpretation de la masturbation féminine

a part "ton pied" qui a beaucoup d'humour une façon comme une autre de dire je t'aime a une femme je préfère la façon moins Néandertalienne  que la sienne  ;D ;D ;D ;D ;D mais bon lol chaque homme a sa part de tendresse mais ne la montre pas de la même façon !

merci les garçons d'avoir répondu a ma question

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dans mon boulot, je m'éclate bien. Mais quand j'arrive sur le forum, en effet, j'en ai parfois les larmes aux yeux de rire !!!!

Bien sûr que je déconne. Tout le temps, d'ailleurs.

Bonne journée à ceux qui ont compris. Et les autres aussi, pour les aider. Et une très mauvaise journée (voire la mort) à ceux qui enferment les femmes sous des voiles, les empêchent d'aller à l'école, les marient à 12 ans avec des mecs de 30 ans, ou les tuent parce qu'elles sont chrétiennes. Suivez mon regard !!!!

t'inquiete je l'avais bien compris comme ça aussi !

bonne journée a toi

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...