Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

j'ai vue une des fille partir en robe avec des bottes, j'avais pas le temps de prendre une photo

j'espere que il y a quelqu'un a pris en photo ou en video

merci de repondre

traduit par Google traducteur / translated by Google translator

I saw a girl from dress with boots, I had no time to take a picture

I hope there is someone photographed or video

thank you to answe
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

1 hour ago, dana3 said:

Is it aida's birthday?  If so, the other two don't even come down to wish her happy birthday?  Not even danaya???  If all this is true...(and i have no idea it is...just based on other's comments), this would very sad...very sad indeed!!

No wonder she's leaving. It sucks being an outsider.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce qui serait intéressant pour nous, ce serait que quelqu'un arrive à les photographier (Danaya et Adele) en dehors de l'appartement à Barcelone, comme on a eu la chance de voir avec Kamila et Kristy au bord de la mer, et même certaines vidéos. On aimerai bien savoir où elles vont et ce qu'elles font dans la nuit de Barcelone.. A bon entendeur pour utiliser son i-phone ou smartphone..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, snaky said:

No wonder she's leaving. It sucks being an outsider.

Yes...and i would have thought adele would have understood this since she 'was' the outsider trying to break in between ilona and danaya. I even liked her and ripped on ilona and dayaya for treating her badly.  apparently, she did not learn from her experience.  those who don't learn from their experiences are doomed to repeat their mistakes!

Link to comment
Share on other sites

Il y a 21 heures, k2000 a dit :

dans l'appartent ces dommage qu'une des filles mange en bas toute seul

Danaya, Adele et Aida, ne sont jamais ensemble pour manger au rez de chausser ces dommage qu'elles sont pas copines

traduit par Google traducteur / translated by Google translator

in appartent shame that these girls eat downstairs all alone

Danaya, Adele and Aida are never together to eat the ground fit the damage they are girlfriends

56f1187a4d427_DanayaAdeleandAida.PNG.ce8

elle a l'aire d'etre malheure de ne pas etre copine avec les autres filles de l'appartement

traduit par Google traducteur / translated by Google translator

It has the area of being is unfortunately not to be girlfriend is with the other girls in the apartment

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Je suis d'accord Dana! On voit bien que Danaya n'est pas , en ce moment, à la hauteur de son "grade"! Elle doit être plus ferme, plus directe et plus "chef" is à vis d'Adele!! Ne pas lui céder tout... Cela dit, je pense qu'elle a commencé à apprécié Aida, de part ses dialogues, ses approches, certaines intimes, etc... On voit bien qu'elle se laisse influencer facilement, trop facilement par Adele! C'est dommage pour l'ambiance de cet appartement complètement disparue!!

Link to comment
Share on other sites

Il y a 8 heures, dana3 a dit :

Bons points Alanohio ... Je serais curieux de savoir combien de ceux qui commentent ici sont membres effectivement payés de RLC? Si les filles ont passé autant de temps en bas dans la zone de came libre comme ils le font à l'étage dans le lit et / ou hors de l'appartement toute la nuit (ce qui a ralenti), beaucoup d'entre nous pourrait voir une raison pour nous rejoindre! Je pense RLC veut que les gens à se joindre à ... qui est, comme je le comprends, le but des cames libre. Cet appartement a tellement «potentiel» qui, à mon avis, est la raison de la plaindre, gémir, et la déception. Jusqu'à ce qu'il se rapproche de ce potentiel, il y a peu de raisons de fourche sur l'argent pour voir la chambre vide ou inactif. Ce qui m'a plu et m'a attiré vers cette chambre était Irma, Anna et Ilona. J'ai vu relationshiips développer. Je voyais le plaisir, l'activité, arguments, etc ..., à savoir, la vraie vie! Juste quelques pensées !! Bonne journée!

personellement, je ne sais pas allez dans les camera payent du fait qu'il faut une carte de credit (il y a pas d'option pour faire autrement que par carte de credit)

mais je pense que la camera 11 du balcon devrait etre aussi une camera gratuite

et aussi plus de joie dans les autres appartements (sauf l'appartement Kamila et Kristy vue que il y a pas de camera gratuit)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, winnlove said:

Dana I agree! Danaya although we see is not, at this moment, at the height of his "rank"! It must be firmer, more direct and "chef" is screw Adele !! Do not give him any ... That said, I think she began to appreciate Aida to share his dialogues, approaches, some intimate, etc ... It is clear that it is influenced easily, too easily by Adele! It's a shame for the atmosphere of this apartment completely gone !!

Yes...it seems to me that when adele first came into the apartment, Danaya would open up to her a little.  Ilona would than 'talk' to her privately...danaya would believe ilona and distance herself from adele.  Over time, danaya would open up to adele again...a little..and, this would be followed by another talking to from ilona and danaya would again turn off to adele.  Well, now it adele who saw danaya opening up to aida so...a lot a secret, private talking and...poof..danaya turned cold to aida...and again, danaya let aida start to get closer again and poof...another long talking to by adele and suddenly, danaya pushes aida away again.  In my opinion, Danaya needs to GROW A BRAIN, see what these 'talkers' are doing to her and how they are controlling her and put a stop to it.  Whether or not she will ever do this is questionable.  At least, that's my take and my opinion...for what it's worth.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Dana je suis d'accord. Seulement Danaya doit être plus mature pour comprendre le malaise qui se passe entre Adele et Aida. Je dirai plutôt avec Adele, car Aida vient d'arriver il y a quelques jours seulement! Et tout le monde semble t-il l'aime bien ici et sur RLC.

En quelque sorte, Danaya me déçoit un peu, car elle devrait s'interposer entre les 2 pour faire la paix! (comme a fait Irma entre Ilona et Anna au début) Les filles sont toujours "jalouses" entre elles!!  Peu importe le passé entre Adele et Aida, maintenant, elles vivent sous le même toit, alors RESPECT pour tout le monde!  Adele a beaucoup à apprendre de la vie en communauté, on remarque qu'elle devient très égoïste et pourtant RLC ne réagit pas sur son comportement négatif dans cet appartement! Cela ne peut plus durer...ça va à l'encontre des clients de RLC!...et des autres...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, winnlove said:

Dana I agree. Danaya only be more mature to understand the discomfort that happens between Adele and Aida. I would rather say with Adele as Aida has arrived there a few days only! And everybody seems he likes it here and RLC.

Somehow, Danaya disappoints me a little because it should come between the two to make peace! (As did between Irma and Anna Ilona early) Girls are always "jealous" them !! Whatever happened between Adele and Aida, now they live under the same roof, so RESPECT for everyone! Adele has a lot to learn from life in community, we note that it is very selfish and yet RLC does not react on his negative behavior in this apartment! This can not go on ... it goes against customers RLC! ... And others ...

So true Winnlove...so true!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...