Jump to content

" A Blast from the Past" Premium Access


Recommended Posts

2013-02...

Before Adriana & Daniel

Ana & Danna not stay longer (January 8,2013. to February 27,2013.) 

This video is one minute more longer as the video you find on "the archive center", I have added sound and cut bad images and make link transition when the cam view is changing.

Cette vidéo dure une minute de plus que la vidéo que vous trouvez dans "l'archive center", j'ai ajouté du son et coupé les mauvaises image et fais une transition de lien lorsque la vue de la caméra change.

Ana & Danna test new toy short video 

Enjoy :heart: :heart: :heart: :angel:

(Attachment Purged)

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

On ‎2017‎-‎04‎-‎14 at 5:59 AM, Rod001 said:

2013-02 ...

Antes de Adriana y Daniel

Ana & Danna no permanecen más tiempo (enero 8,2013. A febrero 27,2013). 

Este video es de un minuto más largo que el video se encuentra en "el centro de archivo", he añadido el sonido y cortar las malas imágenes y hacer la transición de enlace cuando la vista de cámara está cambiando.

Cette vidéo dure une minute de plus que la vidéo que vous dans trouvez "centro de l'archivo", j'ai du ajouté son et coupé les mauvaises imagen fais et une transición de gravamen lorsque la vue de la cámara, cambiar.

Ana & Danna prueba juguete nuevo vídeo de corta duración 

Disfrutar :heart: :heart: :heart: :angel:

Ok

Link to comment
Share on other sites

On ‎2017‎-‎04‎-‎14 at 5:59 AM, Rod001 said:

2013-02 ...

Antes de Adriana y Daniel

Ana & Danna no permanecen más tiempo (enero 8,2013. A febrero 27,2013). 

Este video es de un minuto más largo que el video se encuentra en "el centro de archivo", he añadido el sonido y cortar las malas imágenes y hacer la transición de enlace cuando la vista de cámara está cambiando.

Cette vidéo dure une minute de plus que la vidéo que vous dans trouvez "centro de l'archivo", j'ai du ajouté son et coupé les mauvaises imagen fais et une transición de gravamen lorsque la vue de la cámara, cambiar.

Ana & Danna prueba juguete nuevo vídeo de corta duración 

Disfrutar :heart: :heart: :heart: :angel:

Como

 

Link to comment
Share on other sites

2013

Ana & Danna sex in the sleeping room 4 Part 1

Like for some movies in theaters for make more audience,  i have make 2 parts for the last one.

Comme pour certains films dans les salles pour faire plus d'audience, j'ai fais 2 parties pour la dernière 

lol  (no... really ???, you think i can do that) ... it's a joke... i just can't go under the 146mo in one part for post it.

lol (non vraiment ... ???, vous pensez que je peux faire ça) ... c'est une blague ...  c'est juste que je ne peux pas passer sous les 146mo pour l'afficher en une partie.

Sound of the couple upgrade & added music sound & up to HD 1280 x 720 

(Attachment Purged)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2013  Part 1

(March-13-2013. to July-03-2014.)

Just Before  Adriana & Daniel you have also Alma  & Stefan they stayed more than a year and a half

Juste avant Adriana et Daniel, vous avez également Alma & Stefan, ils sont restés plus d'un an et demi

Video HD 1280 x 720, original sound 

for preserved moans of Alma / Pour préserver les gémissements d'Alma

(Attachment Purged)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...