kzsjzkdjs Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 On 2014-10-23 at 4:01 AM, Cho2vant said: Quote (The Image Content is No Longer Accessible and has been Removed) Tu parles d'un canon... :( C'est elle qui fait office de mâle ? Je comprends qu'elle crise... Ca doit pas être facile tous les jours. She is good looking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cho Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Tu parles d'un canon... :( C'est elle qui fait office de mâle ? Je comprends qu'elle crise... Ca doit pas être facile tous les jours. She is good looking This is not a hasty conclusion. All tastes are in nature but she does not match mine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
immoanti Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Bla bla bla bla blabla....... less blabla more pictures ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helicopuma Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Bla bla bla bla blabla....... less blabla more pictures ! more movies lol bon ca gouine quand ? lol parce que on est là pour ca non ? lol karma +0/-4 ? pas tres sympa alors que j'ai été viré de RLC en mettant des photos de la blonde copine de Dasha ici ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cho Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Bla bla bla bla blabla....... less blabla more pictures ! Vas-y mon gars, montre nous tes images, nous sommes impatients de les regarder. -- Go dude, post your pictures. We look forward to watching them ! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceane17 Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 j'ai quitté l'histoire ce matin ( 10h heure française ) grosse engueulade , pleure a tous les étages , la blonde est sorti et n'est toujours pas rentré , nina and kira is finish ? Olla le temps de passer de RLC à CC à RLC , la blonde est dans les bras de la rousse ! ça va être chaud a suivre l'histoire ... je sais pas si ça va être chaud snoop mais a force de faire la tronche elle finira par lasser la brune le matin elle fait la gueule on la retrouve le soir elle fais la gueule pourtant la brune lui a offert des cadeaux mais non la soupe a la grimace se soir donc toujours pas de minous sur les trois lol bises snoop Bah ouais, les gonzesses ça fait la gueule, on ne sait pas pourquoi... ;D Ou plutôt si, on sait. C'est juste pour faire chier l'autre... ah ! j'aurai pas osé le dire ..et Océane valide ah ! bah oui lol tout pour faire chier l'autre j'aurai pas dis mieux lol ;) ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
zillop2 Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 süpppppppper Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzsjzkdjs Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 süpppppppper it's always interesting when you add a post ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzsjzkdjs Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 does anyone have picture of the brunette under the shower ? Not from the first day but it seems she takes shower every morning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzsjzkdjs Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 On 2014-10-24 at 9:52 PM, vladyz7 said: Quote does anyone have picture of the brunette under the shower ? Not from the first day but it seems she takes shower every morning. Here is what I have: (The Image Content is No Longer Accessible and has been Removed) thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
LezVoyeur Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 On 2014-10-24 at 0:49 AM, kzsjzkdjs said: Quote Quote does anyone have picture of the brunette under the shower ? Not from the first day but it seems she takes shower every morning. Here is what I have: (The Image Content is No Longer Accessible and has been Removed) thanks and thanks! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
See Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 does anyone have picture of the brunette under the shower ? Not from the first day but it seems she takes shower every morning. She has taken only that one shower and I'm sure of it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts