Cabal Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Un véritable gâchis d'avoir fait de Leora cela elle est tellement plus agile avec un homme entre les jambes Paul reviens ....on s'ennuie et ta princesse aussi ... 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slipper Guyquad Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 2 hours ago, patou said: Hello Paul, did he celebrate his birthday at LEORA this morning No calls yet, there will be though. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patou Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 (edited) il y a 23 minutes, Slipper Guyquad a dit : Pas encore d’appels, il y en aura cependant. Se serait une bonne surprise si Paul se présentait aujourd’hui pour son anniversaire , je peux rêver un peut j😂e compte sur vous pour me donner des nouvelles je suis absent une bonne partie de la journée Edited June 18, 2021 by patou 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slipper Guyquad Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 13 minutes ago, patou said: Se serait une bonne surprise si Paul se présentait aujourd’hui pour son anniversaire , je peux rêver un peut j😂e compte sur vous pour me donner des nouvelles je suis absent une bonne partie de la journée She's just spoken to her Father. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 yesterday leora and malia were on the balcony in conversation with her russian friend and husband On Skype wish a happy birthday 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 Leora on the phone Many messages and phone calls 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patou Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 il y a 10 minutes, Slipper Guyquad a dit : Elle vient de parler à son Père. Cette fois si ç’est peut être Paul 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slipper Guyquad Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 1 minute ago, patou said: This time if it could be Paul ✔️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 9 minutes ago, Slipper Guyquad said: ✔️ great love Paul ♥️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 Leora and Malia has already woken up Good Morning many congratulations girl leora 😍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 The balloons have arrived 🎈 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 beautiful bunch of rose flowers 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts