Jump to content

Leora - Home Activities #74


pulo filipe

Recommended Posts

1 hour ago, ddhm said:

Dus... nu weten we zeker dat ze verdrietig was vanwege hem? Onder welk bewijs deze keer? Wat heeft hij deze keer verkeerd gedaan? Hij kwam niet thuis om haar te troosten? Hij gaf haar geen ruimte? Hij raakte gefrustreerd toen hij hoorde dat haar ex eraan kwam en hij besloot haar twee dagen niet te spreken, wat haar verdrietig maakte en na enkele privacygesprekken vandaag die meer dan een uur duurden, besloot ze om daar de nacht door te brengen om te knuffelen, knuffels en wat dan ook, zodat ze zich belangrijk voelt en uit haar gevangenis ontsnapt? Behalve dat ik in een droomwereld leef dat wanneer we verdrietig zijn en we zoeken naar een troostende schouder om te spreken en de gedachten uit ons hoofd te laten om ons beter te voelen, het belangrijker is om voor de spiegel te staan en te vragen " spiegel spiegel op het bord, vertel me wat ik moet dragen om er de mooiste van allemaal uit te zien " .. 

 

Ik weet dat de sympathie voor Leora terug is en dat de frustratie van het publiek (voor een korte periode) is verdwenen dankzij het drama waarvan getuige was 😪

Allemaal show voor de kijkcijfers

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

wat ik weet.is dat leora haar vader steunt met zyn ziekte gisteren heeft ze de uitslag gekregen van haar vader.niets meer aan te doen.de vader wilde de behandeling stoppen dat heeft leora veel verdriet gedaan.paul gaat er nu verder op toe zien op de behandeling van haar vader

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...