Jump to content

Barcelona Apt. #2 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (August 2016) #1


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, kase said:

it is not google but its cam caps which translater eror

Nå tror jeg du er på bærtur.. Det er ingen oversettelse i cam caps :-)
Der kommer bare det du legger inn.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Thestarider said:

I understand, your not comparing apples to apples in any way, Polya has never lacked self confidence, she knew what she had and she was out flaunting it almost nightly, just not on the cameras in the apartment to the extent she is now.  Big difference between the two, the only comparison I can see is Nikki, and Tabu to some degree,.and that still isn't apples to apples. She is walking on egg shells and looks scared to death to even be there.

Could be her first time away from home like this.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Noldus said:

Nå Tror JEG du er på bærtur .. Det er INGEN Oversettelse jeg cam caps :-)
Der Kommer bart Det du Legger inn.

hvorfor  får jeg lig vis jeg ikke har skrivet det bærtur ikke enå  ha en go natt da

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, kase said:

hvorfor  får jeg lig vis jeg ikke har skrivet det bærtur ikke enå  ha en go natt da

Du har kanskje litt problemer med norsk rettskrivning, da sliter google med å forstå ordene og skriver andre ord.

Man må også bygge om setningene litt, siden det er litt forskjell mellom engelsk og norsk der.

Men jeg synes du kommer deg :-) Stå på!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Noldus said:

Du Har kanskje Litt Problemer med norsk rettskrivning, da sliter google Med Å Forstå ordene og forslag til tittel Andre ord.

Man Må også Bygge om setningene Litt, page Det er Litt forskjell Mellom engelsk og norsk der.

Men JEG synes du Kommer grader :-) Stå på!

det er ikke lett når jeg skriver night  så blir det kveld

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kase said:

det er ikke lett når jeg skriver night  så blir det kveld

he he. Jeg har også det problemet, at Google bruker andre ord enn det vi egentlig vil si.
Det samme gjelder når vi skriver hun, så blir det alltid han.

ha en fin dag

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...