taxio Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 es, ese aparato, que ha triado; ¿ un humificador ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipper Guyquad Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 Just now, taxio said: es, ese aparato, que ha triado; ¿ un humificador ? ✔️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
taxio Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 1 minute ago, Slipper Guyquad said: ✔️ gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
taxio Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 quizás tanta calefacción reseque el ambiente; creo recordar que tenían uno, en Su antigua residencia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipper Guyquad Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 Its' more likely to help her sinuses, however, one new problem now, is it causes condensation - And she has already had to wipe the floor next to her bed. That can be something she needs to watch out for. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
taxio Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 3 minutes ago, Slipper Guyquad said: Es más probable que ayude a sus senos nasales, sin embargo, un nuevo problema ahora es que causa condensación. Y ya ha tenido que limpiar el suelo junto a su cama. Eso puede ser algo de lo que deba tener cuidado. si, teniendo en cuenta sus hábitos de limpieza, no le veo mucho futuro a ese aparato 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
keeper31 Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 1 hour ago, RAME said: elle a eu beaucoup d'occasion pour le faire avec malia mais elle ne la jamais fait dommage I wish she had, maybe because she had no encouragement. Would have been perfect if someone like Holly had stayed instead. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Good Mornin - Buon giorno - Bonjour Good morning Beautiful girls so cute Leora and sexy girl 👸🌟👯 great happy day with family and friends Tuesday Great job 30/ November / 2021 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patou Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Bonjour à tous Ce que j’ai lus ce fut une très bonne soirée avec masturbation avec le rose Combien d’appel à Paul hier je les vus souvent au téléphone avant que je rejoigne mon lit vers 20 H30 Bonne journée Leora et n’oublier pas le Masque Passez un très bon mardi Bon courage pour tout ce qui travaille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 1 minute ago, patou said: Bonjour à tous Ce que j’ai lus ce fut une très bonne soirée avec masturbation avec le rose Combien d’appel à Paul hier je les vus souvent au téléphone avant que je rejoigne mon lit vers 20 H30 Bonne journée Leora et n’oublier pas le Masque Passez un très bon mardi Bon courage pour tout ce qui travaille Good Morning patou 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patou Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 il y a 7 minutes, pulo filipe a dit : bonjour patou Bonjour Pulo Une nouvelle journée pluvieuse et froide On va rester au chaud à contempler leora si elle s’absente pas de trop cette après midi Si non un film sur Netflix a la télé Bonne journée 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulo filipe Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 beautiful girl sleeping 🛌 Sleep well leora 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts