Jump to content

US General Domestic Politics (2023) #1 Begins 01/01/23


Recommended Posts

28 minutes ago, StnCld316 said:

I have no pity for drug addicts. They made their bed they should lie in it and stop burdening the taxpayers.

With a statement like that Joe Biden and the liberal progressive Democrats won't like you anymore. You are beginning to sound like Donald Trump. :biggrin:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Ridgerunner said:

With a statement like that Joe Biden and the liberal progressive Democrats won't like you anymore. You are beginning to sound like Donald Trump. :biggrin:

Worst of all, Biden is now aligned with the president here....

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ridgerunner said:

Die liberalen progressiven Nachrichtenmedien würden Bidens Verhalten rechtfertigen. Sie würden ihn dafür loben, dass er die amerikanische Demokratie vor den rechtsextremen Republikanern im Kongress gerettet hat, die vom amerikanischen Volk gewählt wurden.

 

Dummes Geschwätz von einem Hirn-toten , stinkenden braunen Trump-Arschkriecher. 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Karrui said:

 

Da ich weit weg bin, habe ich einiges gehört, aber ich würde gerne von euch hören.
Gab es bei den letzten US-Wahlen Betrug?

"Betrug" behauptet der Schwachkopf von Trump seit Jahren - ohne jeden Beweis. Das ist ein dreckiger Lügner, der bald in das Gefängnis einziehen wird, mit Glatze und orange Montur.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...