Jump to content

B4 - General Topic 2023 #77 (December)


Recommended Posts

4 minutes ago, FrankZabba said:

Machen Sie sich bereit für den Zusammenbruch Ihrer Welt! Es sind zu viele Spieler im Spiel, um sicherzustellen, dass Massimo mit Karma erfolgreich ist!

Naja, ein wenig Übertreibung sei mir gestattet. Ich wäre zumindest sehr enttäuscht wenn sich Karma mit diesem professionellen Verführer wirklich einlassen würde. Aber auch da letztendlich ihre Entscheidung auf die wir keinen Einfluß haben. 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gerald Knauft said:

Well, I may exaggerate a little. At least I would be very disappointed if Karma really got involved with this professional seducer. But ultimately it's her decision over which we have no influence. 

and the script writers lol

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Gerald Knauft said:

Naja, ein wenig Übertreibung sei mir gestattet. Ich wäre zumindest sehr enttäuscht wenn sich Karma mit diesem professionellen Verführer wirklich einlassen würde. Aber auch da letztendlich ihre Entscheidung auf die wir keinen Einfluß haben. 

the jungle book hypnosis GIF

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gerald Knauft said:

Naja, ein wenig Übertreibung sei mir gestattet. Ich wäre zumindest sehr enttäuscht wenn sich Karma mit diesem professionellen Verführer wirklich einlassen würde. Aber auch da letztendlich ihre Entscheidung auf die wir keinen Einfluß haben. 

Karma has no problems doing sex as content here on RLC.

But Massimo is not her type at all, I don't think she likes him.

She knows full well what he's doing and that's not her thing.

Karma-Massimo is not gonna happen in my mind.

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...